کد خبر: 386562
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

ایده‌های نوآورانه به کارآمدتر شدن حکمرانی در کشور کمک می‌کند

به گزارش قم پرس به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، دوره مهارت‌افزایی «تجربه‌نگاری حکمرانی»توسط هسته تجربه‌نگاری حکمرانی (هسته مشترک مرکز رشد و خانه خلاق و نوآوری پژوهشگاه و مرکز پژوهش‌های مجلس) با همکاری اندیشکده راهبری طلوع تمدن و با حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به صورت حضوری برگزار می‌شود.

طی این رویداد دانش‌پذیران ضمن آشنایی با اصول حکمرانی، مبانی مدیریت حوزه تخصصی مورد نظر را مورد بررسی قرار داده و به مطالعه چالش‌ ها و فرصت‌های پیش‌روی حکمرانان و همچنین مطالعه تطبیقی حکمرانی در عرصه بین‌الملل می‌پردازند.

این دوره‌های مهارت‌افزایی شامل حکمرانی محیط زیست، حکمرانی انرژی، حکمرانی کشاورزی و منابع طبیعی، حکمرانی علم، فناوری و نوآوری و حکمرانی اقتصادی می‌شود.

برگزارکنندگان دوره‌های مهارت‌افزایی «تجربه‌نگاری حکمرانی» به دنبال تربیت نیروهای جوان و نخبه‌ای هستند که بتوانند در کنار مدیران و حکمرانان کشور، به کارآمدی و اثرگذاری بیشتر آنها در انجام امور محوله با استفاده از تجربیات موفق و یافتن علل شکست و ناکامی‌ها در پروژه‌ها و طرح‌های ناموفق مدیران پیشین کمک کنند.

خبرنگار: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.