کد خبر: 386585
۰
۰
نسخه چاپی
با اعلام دبیر بخش کتابخوانی چهارمین جشنواره ملی مهدویت؛

ثبت نام مسابقه کتابخوانی چهارمین جشنواره ملی مهدویت آغاز شد

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم از آغاز ثبت نام مسابقه کتابخوانی ویژه جشنواره مهدویت از فردا ۱۲بهمن ماه خبر داد.

 ثبت نام مسابقه کتابخوانی چهارمین جشنواره ملی مهدویت آغاز شد

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم و دبیر بخش کتابخوانی چهارمین جشنواره ملی مهدویت در گفت‌وگو با ایسنا، از آغاز ثبت نام مسابقه کتابخوانی ویژه جشنواره مهدویت خبر داد و گفت: ثبت نام برای شرکت در مسابقه کتابخوانی ویژه جشنواره مهدویت از چهارشنبه 12 بهمن‌ماه آغاز و تا سه شنبه 25 بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر این که چهارمین دوره از جشنواره ملی مهدویت با محوریت "گفتمان سازی مهدویت با تیکه بر مفهوم انتظار" در چهار بخش ادبی، هنر و رسانه، ایده پردازی و کتابخوانی در حال برگزاری است، یادآور شد: بخش کتابخوانی جشنواره با محوریت کتاب «قیام و انقلاب مهدی» نوشته‌ی شهید دکتر مرتضی مطهری که در چند بخش به مفهوم انتظار پرداخته است، برگزار خواهد شد.

دبیر بخش کتابخوانی چهارمین جشنواره ملی مهدویت ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در بخش کتابخوانی جشنواره می توانند با مراجعه به سایت جشنواره مهدویت به آدرس www.Mahdaviatfest.ir و ادمین ایتا @Mahdaviyatfest_admin برای شرکت در مسابقه مجازی کتابخوانی ویژه جشنواره مهدویت ثبت‌ نام کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم با بیان این که مسابقه کتابخوانی جشنواره مهدویت 25 بهمن‌ماه 1401 برگزار خواهد شد، اظهارکرد: این مسابقه، چون دوره‌ی پیشین به‌صورت مجازی (آنلاین) برگزار می‌شود.

دبیر بخش کتابخوانی چهارمین جشنواره ملی مهدویت یادآور شد: همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره اسامی برندگان اعلام خواهد شد و به ده نفر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی جوایز نقدی(5,۰۰۰,۰۰۰ ریال) و غیر نقدی نفیس اهدا خواهد شد. ‌

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم تأکید کرد: این مسابقه به همت جهاد دانشگاهی واحد قم و با مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و همکاری کانون پرورش فکری، اداره کل فرهنگ و ارشاد و سایر نهاد های فرهنگی اجرایی خواهد شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید