کد خبر: 386659
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

باشگاه استقلال به کمیته انضباطی شکایت می کند

به گزارش قم پرس و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، برخی صحنه‌های دیدار روز گذشته تیم‌های استقلال و مس کرمان، از صحنه‌های زشت و ناپسند در فوتبال ایران بود.

در این مسابقه هم اشتباهات فاحش و پرتعداد داوری رخ داد که اثر مستقیم روی نتیجه بازی داشت و حق استقلال ضایع شد، و هم از جانب نیمکت تیم مس کرمان حواشی و اتفاقات ناپسندی رخ داد که منجر به تغییر مسیر مسابقه و شروع ناآرامی‌ها بود. به همین دلیل ارائه توضیحاتی از سوی باشگاه استقلال ضروری است:

۱- به نظر می‌رسد برخی نیمکت نشینان تیم مس کرمان از ابتدای بازی به دنبال جنجال آفرینی و تحریک سرمربی استقلال بودند. کاملاً غیر طبیعی است که یک عضو کادرفنی مس پس از گل اول این تیم، با طی کردن مسیر ۷۰ متری از نیمکت مس به آن سوی زمین و سمت نیمکت استقلال آمد و برخورد او با ساپینتو، منجر به جر و بحث و اخطار اول به سرمربی استقلال شد.

۲- حرکت زشت مربی مس کرمان و برخورد فیزیکی او با ریکاردو ساپینتو از صحنه‌های تلخ بازی و نشان دهنده بی احترامی به سرمربی تیم مهمان است. چگونه یک مربی به خود اجازه می‌دهد از سمت نیمکت خودشان به محوطه فنی رقیب بیاید و ضمن حمله به ریکاردو ساپینتو، با دست به سینه سرمربی تیم رقیب بزند؟! این رفتار در حد لیگ برتر ایران هم نیست و دلیل اصلی اتفاقات حاشیه‌ای دیروز بود. جالب این که با وجود این بی حرمتی‌ها و باختن نتیجه و اخلاق، طلبکار هم هستند و حقایق را وارونه جلوه می‌دهند. تصاویر اتفاقات حاشیه‌ای بازی، به طور کامل گویا و بیان کننده همه مسائل هست و این که سرمربی استقلال، شروع کننده هیچ اتفاقی نبود.

۳- باشگاه استقلال ضمن محکوم کردن رفتارهای زشت و دور از شأن فوتبال که توسط برخی اعضای تیم مس کرمان و عوامل حاضر در ورزشگاه رخ داد، این اتفاقات را به شدت محکوم کرده و از این افراد به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت می‌کند. انجام رفتارهای زشت و تحریک آمیز و بعد ژست طلب کار گرفتن و مظلوم نمایی و فرافکنی، در فوتبال قدیمی شده و متعلق به دهه‌ها قبل است اما به نظر برای برخی‌ها بدنامی بهتر از گمنامی است و قصد دارند ناکامی‌های خود را با این شیطنت‌ها به حاشیه ببرند.

۴- مدیرعامل باشگاه استقلال شب گذشته و جهت پیگیری اتفاقات ورزشگاه باهنر کرمان و در دفاع از حقوق تیم و سرمربی خود، بلافاصله با فرماندهی محترم نیروی انتظامی کشور تماس گرفت و پس از گفت‌وگوهای انجام شده، قرار بر پیگیری این موضوع توسط نیروی انتظامی شد. باشگاه استقلال به طور تمام قد از سرمربی، اعضای کادر فنی و بازیکنان خود دفاع می‌کند و اجازه هیچ گونه هتک حرمت و بی احترامی به خانواده بزرگ و پر افتخار استقلال را به احدی نخواهد داد.

منبع : مهر

دبیرسرویس: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.