کد خبر: 386768
۰
۰
نسخه چاپی

برگزاری نشست برخط کمیته سیما، منظر و فضای سبز کلانشهرهای کشور

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از برگزاری نشست برخط کمیته سیما، منظر و فضای سبز کلانشهرهای کشور خبر داد و گفت: در این نشست مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد در خصوص مدیریت بهینه منابع آب به ارائه سخن پرداخت.

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای برگزاری جلسات برخط از سوی کمیته سیما، منظر و فضای سبز کلانشهرهای کشور اظهار کرد: با توجه به اینکه دبیرخانه دائمی کمیته سیما، منظر و فضای سبز کلانشهرهای کشور در قم مستقر شده و مدیریت این مهم به عهده شهر قم است موضوعات متعددی برای طرح و تبیین بین مدیران عامل سازمان پارک ها و فضای سبز کلانشهرها وجود دارد و در آخرین نشست برگزار شده این کمیته، مقرر شد نشست های برخطی تا نشست آتی که در بندرعباس برگزار خواهد شد، در دستور کار قرار گیرد.
????وی افزود: کمیته سیما و منظر شهری برگزاری سه نشست تخصصی مدیریت بهینه منابع آب، اصلاحات جدید قانون حفظ و گسترش فضای سبز و بایسته‌های پیمان های نگهداری فضای سبز را برنامه ریزی و در دستور کار قرار داده است.
????مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: نخستین نشست برخط از این مجموعه با ارائه مهندس مختاری مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد برگزار شد.
????وی بیان کرد: همچنین در نشست دوم که سه شنبه هفته آینده برگزار می شود، مهندس عرفان منش مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با موضوع اصلاحیه های قانون حفظ و گسترش فضای سبز به ارائه خواهد پرداخت.
????جوادیان با اشاره به اینکه برگزاری این نشست ها با توجه به محدودیت های زمان و مکان از اهمیت زیادی برخوردار است یادآور شد: در این نشست ها، علاوه بر اینکه مدیران مراکز استان‌ها و کلانشهرها حضور دارند، نمایندگانی نیز از شهرهای بزرگ و دیگر مراکز استان ها حضور دارند و در نشست امروز ظرفیت های کامل شهرداری مشهد به ویژه در خصوص استفاده از پساب در آبیاری فضای سبز به خوبی تبیین شد.
????وی یادآور شد: برگزاری این نشست ها علاوه بر تبادل نظر و به اشتراک گذاشتن تجربیات، ایده های جدیدی را در حوزه های مختلف فضای سبز به دنبال خواهد داشت.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید