کد خبر: 386804
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

رشد ۵۴ درصدی جابجایی مسافر در راه آهن شرق

به گزارش قم پرس به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی حکامی قاسمی با بیان اینکه در سال جاری ۲۹۷ هزار و ۲۲۱ نفر توسط این اداره کل جابجا شده اند گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۱۹۳ هزار و ۳۱۸ نفر جابجا شده بودند ۵۴ درصد رشد دارد که نشان از استقبال مسافران و تلاش کارکنان این اداره کل دارد.

وی افزود: قطارهای مسافری کرمان – مشهد (هر روزه)، بندرعباس – مشهد (هرروزه)، یزد – مشهد (هرروزه)، شیراز – مشهد (روز در میان)، طبس – تهران و خواف – تهران (هر چهار روز) در این محور به مردم مشغول خدمت رسانی هستند.

سرپرست اداره کل راه آهن شرق ادامه داد: در حال حاضر سهمیه اختصاص یافته به این اداره کل از قطارهای کمربندی و عبوری ۲۰۴ صندلی به صورت رفت و برگشت می‌باشد که امکان جابجایی مسافران تمامی شهرهای استان خراسان جنوبی نیز وجود دارد که شهروندان سایر شهرها می‌توانند با خودرو به طبس مراجعه کرده و با پارک وسیله نقلیه در پارکینگ‌های موجود ادامه سفر خود را با قطار انجام دهند.

به گزارش اداره کل راه آهن شرق، وی با بیان اینکه قطارهای با کیفیت مناسب در این محور تردد کرده و مسافران را جابه‌جا می‌کنند و با اشاره به فضای فیزیکی مناسب و جایگاه مطلوب ایستگاه‌های این اداره کل گفت: در حال حاضر دفاتر فروش بلیت‌های قطار در اکثر شهرها فعال است که امکان افزایش نیز وجود دارد.

منبع : مهر

دبیرسرویس: #جوادمحمدی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.