کد خبر: 386943
۰
۰
نسخه چاپی

ثبت نام متقاضیان برای برپایی نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان آغاز شد

به گزارش قم پرس سید کریم موسوی عصر امروز چهارشنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: ناشران، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان محصولات فرهنگی و هنرهای قرآنی و رسانه‌های دیجیتال که متقاضی اخذ غرفه در بخش‌های فروش نمایشگاه قرآن کریم هستند تا ۳۰ بهمن ماه سال جاری فرصت دارند درخواست خود را از طریق پست الکترونی tebyan2023.khz.gmail.com یا از طریق ایتا شماره ۰۹۱۶۲۶۴۰۳۴۷ ارسال کنند.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: درخواست کنندگان باید مشخصات محصول خود را اعم از کتاب یا آثار هنری، دستی و دیجیتال به همراه تصویری از مجوز و مختصری از سابقه فعالیت خود و همچنین مساحت مورد نیاز برای برپایی غرفه را ضمیمه درخواست خود ارسال کنند تا مجوز حضور در نمایشگاه و هماهنگی‌های لازم اتخاذ شود.

موسوی تاکید کرد: تنها نسخه‌های قرآنی دارای مجوز نشر و محصولات تأیید شده از سوی سازمان دارالقرآن اجازه شرکت در نمایشگاه را دارند؛ بنابراین از متقاضیان انتظار می‌رود که این مسئله را در عرضه محصولات خود مورد توجه قرار دهند.

وی گفت: نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان همچون سال‌های پیشین با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در ماه مبارک رمضان و به مدت ۱۰ روز در اهواز برپا خواهد شد. این نمایشگاه مشتمل بر برنامه‌های متنوع جنبی است.

دبیرسرویس: #میثم_عربی

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید