کد خبر: 387934
۰
۰
نسخه چاپی

بهسازی و ساماندهی معابر خیابان شهید رئیس کرمی قم

مدیر منطقه شش شهرداری قم از اجرای عملیات اصلاح و بهسازی جداول فرسوده حاشیه خیابان شهید رئیس کرمی با اعتباری بالغ‌بر 25 میلیارد ریال خبر داد.

بهسازی و ساماندهی معابر خیابان شهید رئیس کرمی قم

به گزارش قم پرس به نقل از واحد خبر منطقه شش شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به اجرای عملیات اصلاح و بهسازی جداول خیابان شهید رئیس کرمی اظهار داشت: عمليات اصلاح معابر سطح شهر، زيرسازي و آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها از ابتدای امسال آغاز شد و بهسازی و ساماندهی معابر خیابان شهید رئیس کرمی در راستای بهبود عبور و مرور شهری در نظر گرفته شد.
????وی اصلاح جداول و پیاده‌روسازی سطح منطقه را مورد توجه قرار داد و گفت: اصلاح و يا جدول‌بندی خیابان‌ها و معابر سطح منطقه از ديگر اقدامات شهرداري بوده و در حال حاضر نيز اصلاح جداول بلوار کشاورز جنوبی، بلوار آیت‌الله کاشانی و معابر فرعی به‌منظور ايجاد بستري مناسب جهت داشتن شهري زيبا با چشم‌انداز مطلوب بصري و تسهيل در رفت‌وآمد شهروندان و استفاده‌کنندگان از مسير توسط شهرداري در مرحله اجرا است.
❇️مدیر منطقه شش شهرداری قم خاطرنشان کرد: آسفالت و بهسازي معابر اصلي و فرعي به‌عنوان يک اولويت مهم در دستور کار اين منطقه قرار دارد و براي عمران و نوسازي معابر و محلات برنامه‌های مختلفي بر اساس بودجه مصوب در طول سال جاري محقق می‌شود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید