کد خبر: 389166
۰
۰
نسخه چاپی
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم مطرح کرد؛

جابه‌جایی روزانه بیش از 1800 نفر مسافر از پایانه شهدای 72 تن

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از جابه‌جایی بالغ‌بر 1800 نفر مسافر روزانه از پایانه شهدای 72 تن این سازمان خبر داد.

جابه‌جایی روزانه بیش از 1800 نفر مسافر از پایانه شهدای 72 تن

به گزارش قم پرس به نقل از واحد خبر سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم، سید رضا حسینی با اشاره به خدمت‌رسانی به مسافران برون‌شهری در پایانه شهدای 72 تن اظهار داشت: در پایانه شهدای 72 تن 4 شرکت متصدی تاکسی‌های برون‌شهری و 2 شرکت متصدی اتوبوس‌های برون‌شهری مستقر بوده که به مسافرین خدمات ارائه می‌نمایند که همه‌روزه حداقل 150 تاکسی برون‌شهری و 30 دستگاه توسط اتوبوس‌ها صورت می‌گیرد.
وی در ادامه افزود: در این پایانه جهت رفاه حال مسافرین، توسط سازمان سرویس بهداشتی، نمازخانه، سایه بان، غرفه تنقلاتی و دستگاه خودپرداز مستقر شده و چند نیروی خدماتی جهت نظافت در پایانه به‌صورت شبانه‌روزی به مسافرین خدمات ارائه می‌کنند.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم اذعان کرد: جهت ساماندهی اتوبوس‌های برون‌شهری در میدان شهدای 72 تن و عدم توقف در محدوده میدان و رفع مشکلات ترافیکی بخصوص در ایام‌ها و مناسبت‌های خاص، کلیه اتوبوس‌ها جهت جابه‌جایی مسافر به سکو راهنمایی می‌شوند و بیشترین سفرها در پایانه 72 تن متعلق به تهران و کرج و حومه آن‌ها است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید