کد خبر: 389169
۰
۰
نسخه چاپی

آسیب‌شناسی روند خدمت‌رسانی در استراحتگاه‌ها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به‌ضرورت رفع اشکالات خدمات‌رسانی به زائرین در سال‌های گذشته، بر اولویت‌بندی اسکان نوروزی در استراحت گاه‌های شهری تأکید کرد.

آسیب‌شناسی روند خدمت‌رسانی در استراحتگاه‌ها/اسکان نوروزی در استراحتگاه‌های شهری قم با اولویت‌بندی

به گزارش قم پرس به نقل از واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با بیان برگزاری جلسه هماهنگی ستاد و مناطق سازمان پارک‌ها، با اشاره به بررسی مسائل اسکان نوروزی، استقبال از بهار و... در این جلسه اظهار داشت: امسال 6 استراحتگاه شهر وظیفه پذیرایی از زائرین نوروزی را بر عهده دارند.
وی بر آسیب‌شناسی روند خدمات‌رسانی سال‌های گذشته تأکید کرد و افزود: تأکید شده که آسیب‌های سال‌های گذشته امسال رفع شده و با اولویت‌بندی بحث اسکان زائرین در استراحت گاه‌های شهری پیگیری شود.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم استراحت‌گاه‌های بوستان مهدی، بوستان امام رضا، بوستان فدک؛ بوستان نیایش، بوستان غدیر و بروستان هاشمی را از استراحت‌گاه‌های آماده شده برای پذیرایی از زائرین اعلام و خاطرنشان کرد: هماهنگی لازم در خصوص ثبت آمار و ارسال آن و درمجموع ارائه گزارش‌های به‌روز نیز در این جلسه صورت گرفت تا مشکلی در این خصوص نداشته باشیم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید