کد خبر: 389181
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

آثار برگزیدگان جشنواره مد و لباس فجر مصرف روزانه مردم می‌شود

سیدمجید امامی رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس، ، گفت: دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر به واسطه آئین نامه جدید و بسیار پیشرفته بر اساس آسیب شناسی یازده دوره قبل و با حضور فعالان صنعت پوشاک اصلاح و ابلاغ شد. همچنین شاهد ابلاغ حکم اعضای شورای سیاست‌گذاری توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بودیم.

وی ادامه داد: مهم‌ترین تفاوت دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر با دوره‌های پیشین، کاربردی سازی و تبدیل ایده‌ها و طرح‌ها به پوشاک مورد مصرف و نیاز مردم و نقش آفرینی در صنعت مد توسط نیروهای درون زا و ملی این است که بر این اساس ویژندها و صنایع حوزه پوشاک می‌توانند چرخه از ایده تا بازار را طی کنند.

رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: در دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر، جوایز اصلی یا طاووس زرین را به ویژندهای اصلی کشور اهدا خواهیم کرد؛ ویژندهایی که توانستند مجموعه‌های پوشاک مورد توجهی را تولید و عرضه کنند؛ البته در کنار ویژندها طراحان و سایر عوامل هستند اما ویژندها گروهی از طراحان، هنرمندان، صنعتگران، خیاطان و عرصه‌های مختلف را مثل یک مدیر برنامه دور هم جمع می‌کنند و زمانی که یک ویژند در کشور صاحب برگزیده جشنواره فجر می‌شود، یعنی گروهی از بهترین‌های ایران که دور هم جمع شدند، توانستند مثلاً در حوزه پوشاک اجتماعی آقایان و بانوان ارزش آفرینی کنند.

وی افزود: دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر را بهار سال ۱۴۰۲ و پس از ماه مبارک رمضان برگزار خواهیم کرد و امیدواریم ویژندهایی صاحب طاوس زرین شوند که شایسته آن باشند. در این دوره از جشنواره شاهد حضور بزرگترین طراحان و تولیدکنندگان و ویژندهای معتبر هستیم.

دبیرسرویس: #میثم_عربی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.