کد خبر: 389276
۰
۰
نسخه چاپی

تبریک رئیس‌جمهور تاجیکستان به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز

به گزارش قم پرس، امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان با ارسال پیامی فرا رسیدن عید نوروز را به رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و خطاب به سید ابراهیم رئیسی نوشت: عالی‌جناب؛ فرا رسیدن جشن بین‌المللی نوروز را به جناب‌عالی و مردم دوست جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک گفته و تمنیات نیک خود را ابراز می‌دارم.

وی تصریح کرد: معنویات و آرمان‌های سازنده این جشن باستانی ارزشمند در شرایط پیچیده جهان معاصر، اهمیت ویژه ای یافته است. آئین دوستی و رفاقت، حسن تفاهم، احترام و دستگیری یکدیگری نوروز، ما را وا می‌دارد که در راه تحکیم بیشتر صلح و امنیت، روابط حسنه بین کشورهای‌مان و ساخت فردای درخشان برای مردمانمان، سعی و تلاش‌های فراگیر مشترک انجام دهیم.

امامعلی رحمان بیان کرد: اطمینان دارم که در راستای ارزش‌های بی‌زوال نوروز، کشورهای ما با آرزو و امیدهای نیک، روابط دوستی و همکاری‌های سودمند خویش را در آینده نیز توسعه و گسترش خواهند داد. در این ایام فرح‌بخش بهاری، برای جناب‌عالی سلامتی کامل و کامیابی‌های بیشتر و برای ملت برادر جمهوری اسلامی ایران آرامش، آسایش، بهروزی و شکوفایی روزافزون آرزومندم. نوروز مبارک!

دبیرسرویس: #ساراپشوتن_فرد

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید