کد خبر: 389348
۰
۰
نسخه چاپی
مدیر منطقه هشت شهرداری قم خبر داد:

آماده‌باش شبانه روزی 250 نفر در منطقه 8 شهرداری قم در ایام نوروز

آماده‌باش بیش از 250 نفر به‌صورت شبانه‌روزی در ایام نوروز در منطقه 8 قم/آماده‌سازی 28 بوستان برای سرویس‌دهی به مسافران و شهروندان

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به آماده‌باش بیش از 250پرسنل خدماتی به‌صورت شبانه‌روزی در ایام نوروز جهت خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران شهر کریمه اهل‌بیت(س) گفت: شهرداری منطقه به‌طور کامل آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

به گزارش واحد خبر منطقه هشت شهرداری قم، محمدحسین علی‌اکبری با اشاره به راه‌اندازی ستاد خدمات‌دهی نوروزی منطقه هشت در بلوار غدیر اظهار داشت: نیروهای خدماتی و فضای سبز منطقه به‌طور شبانه‌روزی در حال خدمات‌دهی در ایام نوروز هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه تعداد28 پارک در سطح منطقه برای این ایام آماده‌سازی شده‌اند افزود: نمازخانه و سرویس بهداشتی در تمامی 28 بوستان منطقه آماده‌سازی شده و نزدیک به 500 عدد مبلمان شهری و سطل زباله برای این ایام رنگ‌آمیزی شده است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم خاطرنشان کرد: بیش از 125عدد تابلوهای راهنمای مسیر در سطح بوستان‌های منطقه جهت راهنمایی مسافران نصب‌شده است.

وی در ادامه زیباسازی و پیرایش محیطی سطح منطقه را برای ایام نوروزی موردتوجه قرار داد و ابراز کرد: کاشت باغچه‌های فصلی به متراژ 8 هزار و 700 مترمربع، رنگ‌آمیزی جداول و المان‌های شهری، آذین‌بندی سطح معابر و لکه‌گیری آسفالت از دیگر اقدامات شهرداری منطقه جهت استقبال از نوروز بوده است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید