کد خبر: 389483
۰
۰
نسخه چاپی

خدمت‌رسانی شهرداری قم در بوستان‌ها همزمان با ماه رمضان

خدمت‌رسانی شهرداری قم در بوستان‌ها همزمان با ماه رمضان/افزایش 20 درصدی تولید پسماند در شب عید

رئیس کمیته اجرایی منطقه چهار ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم گفت: نیرو‌های خدمات شهری و فضای سبز شهرداری قم از زمان نزدیک به غروب تا افطار و پس از آن در بوستان‌های شهر مستقر و در آماده‌باش هستند.

به گزارش قم پرس ، علیرضا اقبالیان در گفت‌وگویی با بیان اینکه شهرداری قم از زمان برگزاری جشن‌های نیمه شعبان فعالیت خودش را برای استقبال از زائران و ارائه خدمات به مسافران آغاز کرده است، اظهار داشت: همزمانی این عید با هفته درختکاری، عید نوروز و ماه مبارک رمضان، حجم فعالیت مجموعه‌های شهری را بیشتر کرده است.
رئیس کمیته اجرایی منطقه 4 ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ۱۲۸ بوستان بزرگ و کوچک در سطح شهر برای ایام نوروز ۱۴۰۲ توسط شهرداری آماده‌سازی شده‌اند، تا به‌صورت مناسب در اختیار همشهریان و مسافران نوروزی قرار بگیرند.
وی با بیان اینکه در کنار این اقدامات، سرویس‌های بهداشتی، آلاچیق‌ها، نظافت پارک‌ها و... انجام‌شده است، ابراز کرد: نسبت به سال گذشته حدود ۲۰ درصد افزایش حجم زباله در شب عید را داشتیم که با تلاش نیروهای شهرداری پسماندها جمع‌آوری‌شده و شهری تمیز و پاکیزه را در شب سال تحویل شاهد بودیم.
اقبالیان با اشاره به فعالیت‌های این ستاد در ماه مبارک رمضان، مطرح کرد: نیروهای خدمات شهری و فضای سبز شهرداری قم از زمان نزدیک به غروب تا افطار و پس از آن در بوستان‌های شهر مستقر و در آماده‌باش هستند تا به همشهریان قمی و مسافران و زائران شهر کریمه اهل‌بیت (س) خدمت‌رسانی کنند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید