کد خبر: 389491
۰
۰
نسخه چاپی

استقرار واحدهای آتش‌نشانی قم در بوستان‌ها و مکان‌های اسکان نوروزی

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از استقرار واحدهای آتش‌نشانی در بوستان‌ها و مکان‌های اسکان نوروزی همزمان با موج دوم سفرها و پایان دور اول سفرها خبر داد.

استقرار واحدهای آتش‌نشانی قم در بوستان‌ها و مکان‌های اسکان نوروزی

به گزارش قم پرس ، علی زندیه با اشاره به استقرار نیرو و خودروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی در محل‌های اسکان نوروزی اظهار داشت: با توجه به پایان دور اول تعطیلات، شاهد موج بازگشت مسافران و اقامت آن‌ها در بوستان‌ها و سالن‌های شهر قم هستیم که به‌منظور ایمنی هرچه بهتر زائرین و مسافرین شهر کریمه اهل‌بیت(س) خودروهای آتش‌نشانی در ورودی بوستان‌ها و محل‌های تجمع استقرار پیدا کرده‌اند.
وی با بیان اینکه به جهت جلوگیری از حوادث گازگرفتگی و آتش‌سوزی در چادرها، خودرو‌ها مجهز به دوربین‌های حرارت‌سنج و دستگاه‌های aft هست، افزود: آتش‌نشانان به‌صورت گشت زنی در بین چادرها به مسافرینی که داخل چادر پیک‌نیک روشن کنند هشدار می‌دهند.
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم مکان‌های استقرار نیروهای آتش‌نشانی را سالن حیدریان و سالن رضائیان، سالن ظهور، مهدیه اصفهانیان، سالن طاهریان، بوستان فدک، بوستان مهدی، بوستان امام رضا(ع)، بوستان نیایش، پارکینگ 4مسجد جمکران ذکر کرد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید