۲۸ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند

به گزارش قم پرس، محمد پهلوان اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۲۸ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که ۲۶ نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید -۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: تعداد بیماران مبتلا و یا مشکوک به کرونا بستری در مراکز درمانی استان خراسان رضوی، طی ده روز گذشته کاهشی ۶۶ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه تعداد بیماران مبتلا و یا مشکوک به کرونا بستری در ده روز اخیر از ۲۱۴ نفر به ۷۲ نفر کاهش یافته است، افزود: برای ادامه این روند، عموم مردم باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را همچنان مورد توجه قرار دهند.

پهلوان تصریح کرد: در حال حاضر ۹ بیمار مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه استان بستری هستند که تمامی این بیماران در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید -۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه خوشبختانه در شبانه روز گذشته موردی از فوت بیمار مبتلا به کرونا در استان خراسان رضوی گزارش نشده است گفت: در شرایط حال حاضر بهترین راهکار برای مقابله با کرونا، دریافت و یا تکمیل واکسیناسیون، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی، اجتناب از حضور در مکان‌های شلوغ و استفاده از ماسک است.

وی با تاکید بر اینکه همچنان تمامی سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمات رسانی به بیماران در آمادگی کامل هستند از عموم مردم خواست در صورت ابتلاء به علائم مشکوک به کرونا، ضمن تماس با سامانه ۱۹۱ و دریافت راهنمایی‌های لازم به نزدیکترین مرکز بهداشتی و درمانی سطح یک و دو مراجعه کنند.

دبیرسرویس: #هادی_اسماعیلی

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید