کد خبر: 393953
۰
۰
نسخه چاپی

با افتتاح پروژه های حوزه پارکینگ، تحولی بزرگی در مرکز شهر خواهیم داشت

با افتتاح پروژه های حوزه پارکینگ، تحولی بزرگی در مرکز شهر خواهیم داشت
با افتتاح پروژه های حوزه پارکینگ، تحولی بزرگی در مرکز شهر خواهیم داشت
سعادتمند با اشاره به آغاز احداث پارکینگ ایرانمرینوس در سال جاری، گفت: پروژه پارکینگ امام خمینی(ره) با سرعت خوبی در حال اجرا بوده و عملیات عمرانی پارکینگ بنفشه نیز در حال انجام است، در صورت اجرایی شدن پارکینگ بسط شرقی و ساخت بیش از ۱۶۰۰ جای پارک، تحول بزرگی در تامین پارکینگ در مرکز شهر ایجاد می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، ماشالله سعادتمند در هشتاد و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد بر ساخت و تامین پارکینگ مورد نیاز شهر تاکید کرد و اظهار داشت: باید در مورد هر کاربری نرخ مشخصی از حذف و کسر پارکینگ تعیین شود.

وی با تاکید بر درنظر گرفتن شرایط هر ملک در ساخت پارکینگ افزود: شهرداری در مورد ملکی که امکان ساخت پارکینگ دارد اجازه حذف و کسر پارکینگ ندهد.

عضو شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: از ملک‌هایی که امکان ساخت پارکینگ ندارند با رعایت شرایط منطقه و ملک هزینه ساخت پارکینگ دریافت شود همچنین ملکی که شهرداری باعث شده امکان ساخت پارکینگ نداشته باشد باید حداقل‌ها را پرداخت کند.

وی ادامه داد: اما در مورد کاربری‌های اداری و تجاری هیچ تخفیفی نباید قائل شد و با همین فرمولی که شهرداری ارائه کرده هزینه حذف و کسر پارکینگ دریافت شود.

سعادتمند همچنین در خواست معافیت مساجد و کاربری‌های مذهبی و فرهنگی از پرداخت هزینه حذف و کسر پارکنیگ داشت و تصریح کرد: باید در مورد کاربری‌های آموزشی، مذهبی و فرهنگی استثنا قائل شده و معاف از پرداخت هزینه باشند.

وی سپس عملکرد شهرداری در ساخت پارکینگ را مثبت ارزیابی کرد و گفت: پروژه پارکینگ امام خمینی(ره) با سرعت خوبی در حال اجرا بوده و عملیات عمرانی پارکینگ بنفشه نیز در حال انجام است.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به آغاز احداث پارکینگ ایرانمرینوس در سال جاری افزود:در صورت اجرایی شدن پارکینگ بسط شرقی و ساخت بیش از ۱۶۰۰ جای پارک، تحول بزرگی در تامین پارکینگ در مرکز شهر ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ن

?p=10944

دبیرسرویس: #ساراپشوتن_فرد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید