کد خبر: 393965
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

تامین ارتباطات پایدار مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

به گزارش قم پرس به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرتضی رضایی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران از تامین بستر زیرساخت فیبرنوری برای انعکاس رسانه ای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد و به نصب تعداد ۸ سایت سیار تلفن همراه در مراکز و کانون های تجمع جمعیت زائران در راستای بهبود پوشش شبکه ارتباطی اشاره کرد.

وی گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته و همکاری اپراتورها، زیرساخت های ارتباطی از جمله فیبر نوری برای برگزاری مراسم ارتحال در نظر گرفته شده است تا ضمن تامین مسیر انتقال جهت توسعه پوشش صوت و دیتای اپراتورهای تلفن همراه، بستر لازم برای پوشش زنده و انعکاس کامل این مراسم توسط رسانه ملی و سایر رسانه های داخلی و خارجی مهیا شده است.

رضایی افزود: همچنین اپراتورهای تلفن همراه ضمن حفظ پایداری شبکه موجود، افزایش ظرفیت شبکه، اقدام به نصب تعداد ۸ سایت سیار تلفن همراه در مراکز و کانون های تجمع جمعیت زائران در راستای بهبود پوشش شبکه ارتباطی خواهند کرد و درصورت نیاز قابلیت توسعه بیشتر ظرفیت وجود دارد.

بنابه این گزارش، بعد از سه سال که به دلیل همه گیری کرونا مراسمی در سالروز ارتحال حضرت امام برگزار نشده است، پیش بینی می شود امسال شاهد حضور گسترده عاشقان امام در این مراسم باشیم. از این نظر کمیته‌های مختلف مراسم سی‌ و چهارمین سالگرد بزرگداشت امام راحل را امدادرسانی و پشتیبانی خواهند کرد.

پیش‌بینی شده است که امسال جمعیت میلیونی از عاشقان بنیانگذار کبیر انقلاب در این مراسم شرکت کنند.

دبیرسرویس: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.