کد خبر: 394156
۰
۰
نسخه چاپی

جمع‌آوری 70 واحد غیرمجاز در منطقه 2 قم

مدیر منطقه دو شهرداری قم گفت: برخی از غرفه‌ها و کیوسک‌ها در بوستان‌ها و محلات باعث افزایش امنیت شده است.

جمع‌آوری 70 واحد غیرمجاز در منطقه 2 قم

به گزارش قم پرس ; رضا رحیمی در جلسه ساماندهی و انتظام بخشی به غرفه‌ها، کیوسک‌ها و دکه‌های سطح مناطق و بوستان‌های شهری قم اظهار داشت: در مسیر ساماندهی غرفه‌ها، کیوسک‌ها و دکه‌ها، باید در جهت خدمت بیشتر، تعداد آن‌ها را افزایش داد.

مدیر منطقه دو شهرداری قم عنوان کرد: همچنین در کنار افزایش غرفه‌ها، کیوسک‌ها و دکه‌های سطح مناطق شهری و بوستان‌ها، باید به عرضه کالاها و خدمات نیز نظارت کافی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه می‌توان خدمات این غرفه‌ها و دکه‌ها را هدفمند کرد و در کنار عرضه کالا، خدماتی چون عرضه کتاب نیز صورت پذیرد، افزود: حتی می‌توان بسیاری از نیازهای فوری در سطح مناطق به‌خصوص در مناسبت‌ها را از طریق این دکه‌ها و غرفه‌ها و کیوسک‌ها دنبال کرد.

رحیمی خاطرنشان کرد: یک نکته‌ مهم این است که بسیاری از بوستان‌های بزرگ شهر باید یک غرفه داشته و حتی می‌تواند نگهبان مجموعه باشد؛ برای نمونه یک غرفه در میدان نبوت وجود دارد که ساعت 9 شب باز کرده و تا صبح فعالیت می‌کند که این غرفه خیلی امنیت ایجاد کرده است.

وی با تأکید بر اینکه بسیاری از مردم در شهر قم زیست شبانه و فعالیت شبانه دارند، عنوان کرد: در این راستا می‌توانیم برای یکسری غرفه‌ها ساعت کار تعریف کنیم.

مدیر منطقه دو شهرداری قم یادآور شد: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که تمامی غرفه‌ها و دکه‌ها ویژه توزیع مواد غذایی نباشد و از این ظرفیت به‌خوبی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه فروشگاه‌های ریحان نیز باید ساماندهی شود و در سطح مناطق شاهد توزیع مناسب این غرفه‌ها باشیم، گفت: با همراهی سد معبر 70 واحد فاقد مجوز جمع‌آوری‌شده است و این تأثیر زیادی روی منطقه داشت، ما به برنامه‌ریزی منسجم‌تری در جهت ساماندهی نیاز داریم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید