کد خبر: 394166
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

رویداد مد و رسانه برگزار می‌شود/معرفی چهره سال مد و لباس اسلامی

مهسا فرزان دبیر اجرایی نخستین رویداد مد و رسانه، در گفت و گو با خبرنگار مهر، گفت: با توجه به تجربه دوازده ساله‌ای که در حوزه مد و لباس دارم، به شدت ضعف رسانه در مد را احساس کردیم و سرانجام تصمیم به برگزاری رویداد مد و رسانه گرفتیم تا بتوانیم به نوعی استاندارد سازی در حوزه رسانه مد و لباس انجام دهیم و مد اسلامی را به درستی در کشور و سپس در جهان معرفی کنیم. به این معنا که یک نوع استانداردسازی برای معرفی محصولات اسلامی داشته باشیم.

وی افزود: ما پیش نشستی را روز سه شنبه ۲۳ خرداد ساعت ۱۰ تا ۱۲ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهیم کرد که در آن نشست جزئیات کامل آن مطرح می‌شود و در نهایت علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند به نشانی‌های اعلام شده بر روی پوسترها مراجعه کنند.

دبیر اجرایی نخستین رویداد مد و رسانه گفت: این رویداد ۱۸ تیر در موزه ایران شناسی با فضاسازی و دکوری خاصی برگزار می‌شود و علاقمندان پس از ثبت نام در این رویداد می‌توانند به واسطه ایده‌های شأن در بحث معرفی محصول در قالب رسانه به رقابت بپردازند.

وی ادامه داد: پیش بینی ما این است که ۹۰۰ اثر و ایده به رویداد مد و رسانه ارسال شود؛ چراکه ما شناسایی از همه رسانه‌ها انجام داده ایم و در لیست مان به ثبت رسانده ایم.

فرزان گفت: محورهای رویداد مد و رسانه شامل محصول مد اسلامی، عکاسی و معرفی محصول در قالب عکس، ساخت تیزر و کلیپ تبلیغات برای محصول، ارائه و پرزنت محصول (فروش یا برندینگ در دل فروش) و محتوای مجازی (ویژه فروش مجازی برای صاحبان آنلاین شاپ ها) است.

وی افزود: جوایز جشنواره در راستای رشد کسب و کار برگزیدگان است چراکه آنها وقت گذاشته اند و ایده‌های شأن را برای مان ارسال کرده اند که این امر بسیار امری ارزشمند است. همچنین آینده آنها برای مان پراهمیت بوده تا جایی که قرار است در پایان سال معرفی چهره سال در حوزه مد و لباس اسلامی را داشته باشیم. همچنین در ادامه می‌توانیم از صاحبان ایده رویداد مد و لباس در دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر استفاده کنیم چراکه این رویدادها به نوعی پیش نشست‌های جشنواره به شمار می‌رود.

دبیر اجرایی نخستین رویداد مد و رسانه گفت: رویداد مد و رسانه و سپس رویداد لباس عاشورایی که با نظارت مستقیم کارگروه مد و لباس کشور و ذیل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، سبب مشخص شدن اهداف این حوزه در چارچوب مشخصی است. این رویدادها به دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر منتهی می‌شود و حتی می‌توان از آن به عنوان بزرگترین بستر برای رقابت اهالی مد و لباس کشور باشد.

وی در پایان گفت: سال ۹۳ در جشنواره مد و لباس فجر شرکت کرده و به عنوان طراح برتر انتخاب شدم که همین امر انگیزه‌ای برای من به عنوان طراحی نوپا شد تا بتوانم به دنبال ایده‌های خلاقانه و نوآورانه باشم و هم اکنون ما در بستر جامعه نیازمند حرف جدیدی در اصالت و تمدن خودمان در پوشاک اسلامی هستیم و باید به واسطه این رویدادها خودی نشان دهیم و امروز زمان رقابت داغ و جذاب برای اهالی مد و لباس است.

دبیرسرویس: #میثم_عربی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.