کد خبر: 328933
۰
۰
نسخه چاپی

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی درگذشت دکتر نقوی را تسلیت گفت

به گزارش قم پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با صدور پیامی درگذشت مرحوم مغفور دکتر سید کلب صادق نقوی را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تأسف و تأثر خبر درگذشت عالم مجاهد و خدمتگزار صادق به مکتب قرآن و اهل البیت علیهم السلام استاد دانشمند، مرحوم مغفور دکتر سید کلب صادق نقوی رضوان الله علیه را دریافت نمودم.

آن فقید سعید برخواسته از بیت عریق علم و فقاهت و خود نیز شخصیتی خدوم و مبلغی توانمند، تأثیر گذار و پرتلاش در خدمت به جامعه اسلامی، خصوصاً شیعیان در شبه قاره هندوستان بوده و از مصلحان و منادیان تقریب و دعوت به وحدت امت اسلامی و پیروی از امام و مقام معظم رهبری مدظله العالی در آن خطه بودند. خدمات ماندگار و طولانی آن مرحوم در عرصه‌های دینی، فرهنگی، تبلیغی، اجتماعی و عمرانی از جمله حسنات ماندگار ایشان است، که ذخیره آخرت نیکویی برای آن مرد بزرگ خواهد بود. درگذشت این عالم متعهد، باتقوا و خطیب ارجمند و فداکار را به امت بزرگ اسلامی خصوصاً به مسلمانان و شیعیان هندوستان و علی‌الخصوص به جامعه علمی، روحانیت معظم و خاندان مکرم نقوی و دیگر بستگان، شاگردان و ارادتمندان به آن فقید سعید تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال خواهانم که روح آن مرحوم را با ارواح مطهر ائمه طاهرین سلام الله علیهم اجمعین محشور گرداند و به بازماندگان محترم ایشان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید