کد خبر: 328951
۰
۰
نسخه چاپی

دولت و مجلس با طرح های مجاهدانه مشکلات داخلی را رفع کنند

به گزارش قم پرس آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر جمعه در سخنرانی مجازی آدینه‌ای گفت: بر اساس روایتی از امیرمؤمنان (ع)، اخلاص در عمل، کوتاه بودن آرزو و خوب بهره بردن از فرصت‌ها سه ویژگی افرادی متقی است.

وی با تاکید بر لزوم مراقبت نسبت به اعمال و رفتار افزود: یکی از آسیب‌های دینداری کوچک شمردن و سهل انگاری نسبت به دین است.

مدیر حوزه‌های علمیه بیان کرد: اگر والدین برای دین فرزندان خود ارزش قائل نباشند، فرزندانی دین گریز تحویل جامعه خواهند داد.

وی با بیان اینکه گاهی پدران و مادران به اندازه‌ای که برای دنیای فرزندانشان دغدغه دارند نسبت به دین آنها دغدغه مند نیستند، افزود: امروز متأسفانه در جامعه ما کسانی هستند که حرمت دین را آنگونه که شایسته است نگه نمی‌دارند و حلال و حرام الهی را رعایت نمی‌کنند؛ این افراد نه به خودشان، نه به دین و نه به جامعه رحم نمی‌کنند.

آیت الله حسینی بوشهری بیان کرد: توجه بیش از حد والدین به مسائل دنیوی فرزندان از آسیب‌های جدی دینداری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج وظیفه جذب، آموزش و سازماندهی مردمی را دارد، افزود: ما می‌توانیم ارتش مردمی را در دل بسیج ساماندهی کنیم.

امام جمعه قم با بیان اینکه بسیجیان چه در دوران جنگ و چه در دوران کنونی از پیشگامان حرکت و خدمت به جامعه و دین خدا بوده‌اند، تصریح کرد: بسیج از برکات این نظام الهی محسوب می‌شود و بسیجی بودن به پوشیدن لباس و فرم مشخص نیست، بلکه همه آحاد مردم می‌توانند بسیجی باشند.

وی با بیان اینکه امروز نیروی دریایی ارتش و سپاه با امکانات پیشرفته‌ای که در اختیار دارند در عرصه‌ها و آب‌های بین‌المللی حضور جدی و مقتدرانه دارند، افزود: امروز مجلس شورای اسلامی از طرح‌های مناسب جهت رفع تنگناهای معیشتی مردم استفاده کند، زیرا زیبنده نیست که ما هر روز دچار نوسان قیمت‌های کالاها باشیم؛ چرا باید اجناس مدت‌های طولانی در گمرکات نگه داشته شود؟ این کوتاهی‌ها و قصورات به پای چه کسانی نوشته می‌شود، به پای کسانی نوشته می‌شود که در مسؤولیت های خود کوتاهی می‌کنند.

آیت الله حسینی بوشهری بیان کرد: امروز دولت و مجلس با طرح‌ها و لوایح مناسب و قوه قضائیه با پیگیری‌های مجاهدانه مشکلات داخلی را رفع کنند زیرا بی تدبیری‌ها ممکن است که به باورهای مردم آسیب برساند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید