کد خبر: 337649
۰
۰
نسخه چاپی

ممنوعیت برپایی هر نوع تجمع در قم با توجه به وضعیت قرمز کرونایی

به گزارش قم پرس بهرام سرمست ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه قم وارد موج چهارم کرونایی شده است، افزود: باید مانند موج‌های قبلی تعامل همگانی برای مقابله با کرونا پای کار بیاید.

استاندار قم با تاکید بر اینکه در موج‌های قبلی کرونا و به ویژه موج اول شاهد ایجاد موجی از هم افزایی، تعامل، ایثار و هم صدایی مردم بودیم، تصریح کرد: با وجود برخی انتقادات، همچنان درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این استان مطلوب‌تر از بسیاری از استان‌های دیگر است.

وی افزود: موقعیت مذهبی، علمی و جغرافیایی قم سبب ورود سالانه میلیون‌ها مسافر و زائر به این استان شده و از این نظر قم تفاوت اساسی و معناداری با سایر استان‌ها دارد.

سرمست با بیان اینکه ۶۰ درصد اقتصاد قم بر مدار خدمات تعریف شده است، افزود: طی یکسال گذشته بخش خدمات و کسبه و اصناف خسارت‌های مادی بسیار شدیدی را متحمل شده اما با این وجود قم بیشترین ماندگاری در شرایط آبی را تجربه کرده است.

وی بیان کرد: اگر ما اجازه می‌دادیم تا مراسم نیمه شعبان با حضور گسترده مردم از اقصی نقاط کشور برگزار شود امروز بسیاری از افراد بدخواه ورود قم به موج چهارم کرونا را به افراد متدین و دیندار نسبت می‌دادند.

استاندار قم با تاکید بر اینکه در وضعیت قرمز کرونایی هرگونه تجمعی ممنوع است، افزود: ایجاد دوگانگی بین اقتصاد و سلامت و دیانت و سلامت به صلاح کشور نیست و همه باید به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا پایبند باشیم.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید