کد خبر: 338891
۰
۰
نسخه چاپی

تیم شیمیدر قم عملکرد موفقی در لیگ برتر بسکتبال داشت

مرتضی سخایی روز دوشنبه افزود: به دلیل شیوع کرونا و سردرگمی در نحوه برگزاری لیگ برتر موجب شد تا مسئولان باشگاه برای تیم داری در این فصل لیگ برتر مُردد شوند که این امر موجب شد تا حضور و تیم داری باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال تا روزهای آخر در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

وی ادامه داد: با رایزنی‌ها و پیگیریهای انجام شده توسط مسئولان استان،‌ مسئولان باشگاه تصمیم به تیم‌داری در لیگ برتر نمودند که به همین دلیل این تیم، جزو آخرین تیم هایی بود که اقدام به جذب بازیکن و برگزاری تمرین ها آماده‌سازی کرد.

رئیس هیات بسکتبال قم، افزود: با توجه به اینکه بسیاری از بسکتبالیست‌های برجسته در این فرصت اقدام به عقد قرارداد با تیم‌های دیگر کرده‌بودند، این تیم نتوانست تمام بازیکنان برجسته مورد نظر خود را جذب کند و بازیکنان فصل قبل خود را به جز دو نفر، کاملا از دست داد.

سخایی اظهار داشت: با تصمیم شجاعانه مسئولان تیم، تیمی مرکب از بازیکنان جوان و با تجربه زیر نظر مربیان تیم، تمرینات خود را آغاز کردند و به سختی تلاش کردند تا فرصت از دست رفته را جبران کنند که نتیجه این تلاش‌ها کسب رتبه سومی این رقابت‌ها بود.

وی تاکید کرد: به اذعان همه بسکتبالیست‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر، عملکرد شیمیدر در لیگ امسال بسیار خوب بوده است و با میدان دادن به جوانان توانست نتیجه قابل قبولی نیز در این مسابقات کسب کند.

این فصل لیگ برتر بستکبال کشور از نیمه دوم شهریور ماه سال ۱۳۹۹ با حضور ۱۶ تیم برگزار شد که این دوره از رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت‌تر از تمام دوره‌های قبل خود برای نخستین‌بار به صورت مجتمع در تهران به انجام رسید.

در کادر فنی تیم شیمیدر قم برای رقابت‌های این فصل هادی عامری مدیر تیم، مصطفی هاشمی سرمربی، احمد حیدری‌پرور (مازیستان) مربی، مهدی خیرخیز آنالیزور، دانیال تیماجی بدنساز، حسین قلی‌نژاد فیزیوتراپ، حسین جعفری تدارکات و رضا جعفری مدیر رسانه و روابط عمومی این تیم بودند.

باشگاه فرهنگی ورزشی شیمدر از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود در حوزه بسکتبال را آغاز و در رده های مختلف سنی و در رشته های مختلف بسکتبال موفق به کسب عناوین متعدد در کشور شده است. کسب مقام قهرمانی مسابقات باشگاه های غرب آسیا و کسب مقام سوم مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور از جمله افتخارات این تیم در سال ۱۳۹۷ بوده است. از دیگر افتخارات این تیم در سال ۹۷،‌دعوت تمام بازکنان تیم بزرگسالان شیمدر به تیم ملی الف و ب است. با پیگیری مسئولان استان و با توجه به موافقت سرمایه گذاری شرکت شیمیدر، مهرماه ۹۸ انتقال تیم باسابقه شیمیدر به قم نهایی شد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید