کد خبر: 338931
۰
۰
نسخه چاپی

تمامی شعب اخذ رای در قم به تجهیزات کامل بهداشتی مجهز می‌شوند

به گزارش قم پرس بیژن سلیمان پور پیش از ظهر دوشنبه در چهل و سومین جلسه شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود کرونایی در استان، افزایش شعب رأی گیری ضروری است، گفت: با توجه به همه گیری کرونا تمامی افراد سر صندوق نیز باید آزمایش کرونا بدهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به اینکه یکی از اهداف شوم دشمنان انقلاب اسلامی دلسرد کردن مردم و کم رنگ جلوه دادن حضور در انتخابات بوده است که در این دوره مردم با رعایت و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی نیز حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی خواهند داشت و نقشه‌های شوم آنان را بی اثر خواهند کرد، افزود: رسانه‌ها با هوشیاری حضور مردم را پوشش دهند و تمامی شعب اخذ رأی به تجهیزات کامل بهداشتی مجهز می‌شوند و شعب نزدیک و خلوت با سامانه‌های مجازی (اپلیکیشن) به مردم معرفی خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها مردم را به بهره مندی از خدمات الکترونیکی در امور بانکی و خریدهای روزانه تشویق کنند، ادامه داد: اگر فرهنگ سازی شود که حضور مردم در مراکز خرید و خیابان کمتر شود چرخه واگیری ویروس نیز زودتر شکسته می‌شود.

سلیمان پور با بیان اینکه وضعیت مبتلایان به کرونا در استان رو به افزایش است و طغیان ویروس با توجه به آمار بیماران، بستری‌ها و فوتی‌ها همچنان هشدار دهنده است، گفت: جدی گرفتن قرنطینه خانگی توسط شهروندان می‌تواند از مهمترین اقدامات پیشگیرانه با هدف شکستن چرخه انتقال بیماری در بین شهروندان باشد.

وی با اشاره به اینکه موازین شرعی دین مقدس اسلام ما را ملزم کرده که باعث بیماری و یا مرگ بین مؤمنان نشویم، افزود: کسانی که آزمایش آن‌ها مثبت است اگر فقط این نکته را درک کنند در خانه خواهند ماند تا ضرر و آسیبی به دیگران نرسانند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید