دانشجویان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای در اولویت واکسن کرونا قرار بگیرند

به گزارش روز چهارشنبه دانشگاه فنی و حرفه ای، در نامه ابراهیم صالحی عمران به سعید نمکی آمده است: بیش از ۷۰ درصد دروس دوره ۲ ساله کاردانی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای، عملی و کارگاهی برگزار می شود و حضور در کلاس‌های مهارت‌محور گاهی تا هشت ساعت برای این دسته از دانشجویان الزامی است.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی کشور، آموزش‌های مجازی به تنهایی امکان پوشش این دروس کارگاهی را ندارد. با توجه به دورة کوتاه مدت تحصیلی (۲ ساله) عملاً دانشجویان این دانشگاه از امکان سه ترم حضور مستمر در کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها محروم شده‌اند که آسیبی جدی خواهد بود.

صالحی عمران افزود: در همین راستا از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخواست شد دانشجویان این دانشگاه، اعضای هیأت علمی، کادر آموزشی و کارکنان اداری مرتبط با خدمات ضروری به دانشجویان در اولویت واکسیناسیون قرار گیرند تا در کوتاه‌ترین زمان و با برگزاری دوره‌های فشرده آموزشی بتوانند بر این معضل فائق آمده و با برنامه‌ریزی خلأ موجود را جبران کنند.

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا و در پاسخ به نامه ارسالی، علیرضا رییسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد که بر اساس مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا، دانشجویان، اعضای هیأت علمی، کادر آموزشی و کارکنان اداری این دانشگاه در اولویت سوم واکسیناسیون قرار خواهند گرفت.

مطابق سند کشوری گسترش ویروس کرونا اولویت واکسیناسیون به ترتیب با کادر بهداشت و درمان، سالمندان و مشاغل پرخطر خواهد بود.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید