کد خبر: 339621
۰
۰
نسخه چاپی

لزوم تشدیدنظارت برصنوف و برخورد باواحدهای سهل انگار و متخلف در قم

به گزارش قم پرس بهرام سرمست ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران که در تالار کرامت استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه هنوز موج چهارم کرونا در استان قرار دارد و از آن عبور نکرده‌ایم اما به لحاظ کنترل بیماری به یک روند کاهشی رسیده‌ایم، گفت: بر اساس تجربه، هر گونه کاهش محدودیت‌ها و پایین آمدن میزان رعایت دستورالعمل‌ها، موجب شیوع دوباره کرونا در استان قم شده‌است.

استاندار قم با اشاره به اینکه تنها راه مقابله با این بیماری، رعایت مستمر و دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی و جدی گرفتن خطرهای این ویروس است، افزود: امیدواریم سیر نزولی شیوع کرونا در استان که امروز شاهد آن هستیم تا رسیدن به وضعیت شایسته و مطلوب‌تر ادامه دار باشد.

وی با تاکید بر اینکه میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اصناف و مراکز عمومی استان، بر لزوم تشدید نظارت بر صنوف و واحدهای سهل انگار و متخلف حکایت دارد، ادامه داد: باید از همه ظرفیت‌ها و مکانیزم‌های در اختیار، برای اجرای قوانین و دستورالعمل‌ها در این محل‌ها استفاده شود و با گسترش واکسیناسیون به جامعه هدف بتوانیم از شیوع موج‌های جدید پیشگیری کنیم.

سرمست با قدردانی از حمایت‌های ارزنده مراجع معظم تقلید، همراهی‌های مردم، اصناف و دستگاه‌های اجرایی در موج چهارم کرونا گفت: همه دستگاه‌های استان موظف به همکاری در جهت برطرف کردن موانع و سرعت بخشی به روند اجرای طرح شهید سلیمانی هستند.

استاندار قم خطر شیوع ویروس کرونا در این وضعیت را نیز نگران کننده توصیف کرد و افزود: باید همچنان استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و توجه به سایر نکته‌های بهداشتی به عنوان یک اولویت در دستور کار باشد و امیدواریم نارنجی شدن وضعیت، گشایشی را در کسب و کارها و زندگی مردم ایجاد نماید.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید