۵۴۸ نفر دیگر در استان همدان به کووید ۱۹ مبتلا شدند

دکتر «محمد طاهری» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: در مجموع بیماران سرپایی مثبت از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تاکنون به ۳۸ هزار و ۹۴۰ نفر و بیماران بستری مثبت به ۱۵ هزار و ۷۴۰ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: همچنین با فوت ۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته آمار متوفیان این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به یک هزار و ۹۹۰ نفر رسیده است.

وی اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۹۶۹ مورد بود که ۱۷۸ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: در عین حال هم اینک ۲۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۶۰ بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۶۷۷، بهار ۸۶۹، تویسرکان ۹۴۶، رزن ۶۸۴، درگزین ۲۵۴، فامنین ۲۹۱ و کبودراهنگ ۹۴۰ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون ۲ هزار و ۸۳۷ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۶۵ نفر در نهاوند و پنج هزار و ۷۹۶ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

دکتر طاهری اظهار داشت: هم اینک شهرستان های بهار و اسدآباد در وضعیت قرمز و سایر شهرستان های این استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید