کد خبر: 339695
۰
۰
نسخه چاپی

قدس شریف به زودی به دست جوانان مسلمان آزاد خواهد شد

حجت‌الاسلام حمید بهاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه به برکت فرزندان مقاومت و خون سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، جبهه‌هایی در منطقه شکل گرفته و دولت غاصبی که روزی شعار می‌داد نیل تا فرات مال من است، امروز در غزه متوقف شده است، اظهار کرد: به اراده قطعی خداوند متعال، وعده نهایی مقدسی را که دو امام همام و قهرمان انقلاب اسلامی فرموده بودند و ما منتظر تحقق آن بودیم شاید اکنون زمان تحقق آن وعده فرا رسیده است. خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم و سلام و درود بر ارواح مطهر شهدا می‌فرستیم. مخصوصاً شهدای محور مقاومت و شهدای موشکی که خواب دشمن صهیونیستی را به کابوس وحشتناک تبدید کرده اند.

وی با بیان اینکه بنا به فرموده رهبر انقلاب، روز قدس، روز نماد صف بندی حق علیه باطل است، افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها فرموده‌اند از مردم مظلوم فلسطین، حمایت می‌کنیم و این حمایتمان آشکار است و ترس و ابایی هم از این حمایتمان نداریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی تصریح کرد: روز قدس به ما می‌گوید که در برابر ستمگر باید ایستاد ولو اینکه دولت‌های قلدری پشت آن بایستد و پشتیبانی کند.

وی ادامه داد: در طول دو سال سال گذشته اتفاقاتی مانند شهادت سردار سلیمانی که به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم رژیم غاصب اسرائیل در آن دخیل بود اهمیت روز قدس را افزایش داده‌است.

حجت الاسلام بهاری گفت: همان‌گونه که بحث اول جهان ازنظر بهداشتی بیماری کرونا است از نظر اعتقادی همچنان مساله نخست دنیا فلسطین می‌باشد.

وی بیان کرد: طی ۴۲ سال گذشته، مقابله با اسرائیل مسیر درستی را در پیش گرفته و قطعاً ما به نابودی اسرائیل که هدف تمام آزادی خواهان بوده و رهبر معظم انقلاب و امام راحل نیز آن را دنبال می‌کردند، نزدیک می‌شویم.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان گرمی با بیان اینکه امروز چشم امید دنیای اسلام به نظام اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب است، اذعان کرد: تمام مسلمانان در روز جهانی قدس به عنوان لبیک به ندای امام خمینی (ره) و فراخوان رهبر معظم انقلاب فریاد حمایت مظلومان و ملت ستمدیده فلسطین را سر دهند و در برابر زورگویان جهان به ویژه اشغالگران قدس و حامیان آنها نفرت و بیزاری اعلام کنند.

وی مقاومت مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی را از برکات امام راحل، درایت و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و شهادت مقاومت یاد کرد و ادامه داد: امروز مردم همیشه سرافراز ایران اسلامی، مرد میدان مبارزه با اسرائیل هستند تا واقعیت نابودی این غده سرطانی به منصه ظهور برسد و اسرائیل باید بداند که دوران نابودی او فرارسیده و بزودی قدس به دست جوانان مسلمان آزاد و این رژیم ظالم ازبین خواهد رفت.

این مقام مسئول با بیان اینکه متأسفانه امسال با توجه به شرایط شیوع کرونا، راهپیمایی روز قدس برگزار نمی‌شود، تاکید کرد: باید مسلمانان و نیروهای انقلابی با بهره گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ها و فضای مجازی، روز جهانی قدس و آرمانهای فلسطین را حمایت کنند و در این فضا برای دشمنان اسلام احساس نگرانی ایجاد و برای مجاهدان مبارز فلسطینی و نیروهای جهادی منطقه مایه دلگرمی و امید به آینده روشن و پیروزی دوچندان شود.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید