اصناف، رتبه نخست رعایت محدودیت‌های کرونایی را در آذربایجان‌غربی دارند

علی مصطفوی روز پنجشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه میزان ابتلا به کرونا در کشور رو به کاهش است، افزود: در این استان نیز شاهد وضعیتی شکننده هستیم و اگر در رعایت دستورالعمل‌ها اهتمام جدی نداشته باشیم، تلفات سنگینی خواهیم داشت.

وی با قدردانی از بردباری اصناف در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، اظهار امیدواری کرد که تا با بهبود شرایط به‌واسطه افزایش رعایت دستورالعمل‌ها شاهد بازگشایی کسب و کارها باشیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان همچنان کمتر از ۵۰ درصد است، بیان کرد: دستگاه‌های متولی باید برای ارتقای این وضعیت تلاش جدی‌تری داشته باشند.

مصطفوی اضافه کرد: طبق گفته وزیر بهداشت ویروس هندی در آذربایجان‌غربی نیز شناسایی شده که می‌طلبد محدودیت‌ها و پروتکل‌ها به صورت جدی اجرایی شود.

به گزارش قم پرس، در حال حاضر وضعیت کرونا در هشت شهرستان آذربایجان غربی از جمله ارومیه قرمز بوده و روزانه همچنان بیش از ۲۰۰ نفر در این استان به خاطر کرونا در بیمارستان بستری می‌شوند.

تاکنون نزدیک به ۱۶۰ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و حدود چهارهزار و ۱۰۰ نفر نیز جان خود را بر اثر بیماری کووید ۱۹ از دست داده اند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید