کد خبر: 339760
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

انتشار نماهنگ شهید قدس با همکاری جبهه مقاومت/ پخش از شبکه امید

میلاد هارونی از خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان ضمن اشاره به تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود بیان کرد: براساس برنامه ریزی های که انجام گرفته نماهنگی با عنوان «شهید قدس» یا «شهیدالقدس» با همراهی مرکز هنری رسانه ای «رضوان» و تعدادی از هنرمندان ایرانی و جبهه مقاومت آماده انتشار شده است که روز جمعه هفدهم اردیبهشت ماه به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس در برنامه «رفیق» شبکه امید سیما پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در این نماهنگ ۲ زبانه که به هفت زبان دنیا نیز ترجمه و زیرنویس شده است، تلاش شده تا با تصاویری کمتر استفاده شده از مسجد الاقصی نماهنگ متفاوتی به مخاطبان تقدیم شود. این در حالی است که مرتضی حیدری آل کثیر شاعر، صادق سجاد ملودی، مجید عابدی میکس و مسترینگ، حسن اکبریان ارکستر زهی، هادی شاهنگی گیتار الکتریک، سامان داوری تدوین و فاطمه منصف مدیریت تولید نماهنگ را به عهده داشتند.

انتشار نماهنگ «شهید قدس» با همکاری جبهه مقاومت / پخش از شبکه امید

میلاد هارونی از جمله خوانندگان جوان موسیقی پاپ کشورمان است که طی سال‌های اخیر آثار متعددی را با مضامین ارزشی، انقلابی، سیاسی و اجتماعی تولید کرده است. این خواننده در بهمن ماه ۹۱ به صورت حرفه‌ای قطعه‌ای به نام «اشک غریب» را برای امام زمان (عج) منتشر کرد و اولین اجرای زنده خود را در نیمه شعبان ۹۲ در اصفهان انجام داد. او در تابستان سال ۹۳ مؤسسه‌ای به‌نام «سربازان جنگ نرم» را راه انداخت که در آن آثار موسیقایی با مضامین انقلابی تولید شد.

«أین عمار»، «خط سرخ»، «حسرت زیارت»، «بابا رجب»، «کاخ سیاه»، «برادرانه»، «انقلاب بی مرز»، «صبح پیروزی»، «مادر آئینه‌ها»، «عصر انتظار»، «حرف دل یک ملت»، «بی‌نشون‌ها»، «عشق بی مرز» از جمله آثاری است که این خواننده تاکنون منتشر کرده است.

برای تماشای این نماهنگ اینجا را ببینید.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس