کد خبر: 340312
۰
۰
نسخه چاپی

لزوم هم افزایی و مشارکت تمامی دستگاهها برای نابودی کرونا در قم

مرتضی حیدری با بیان اینکه در اجرای گام پنجم بسیج ملی مقابله با همه گیری بیماری کووید ۱۹ در کشور، گفت: بیماریابی، رهگیری و واکسیناسیون عمومی در طرح شهید سلیمانی در شهرستان قم با برنامه ریزی صورت گرفته اقدامات خوبی در راستای کاهش تعداد مبتلایان به این ویروس منحوس صورت گرفته است.

فرماندار قم با اشاره به اینکه هر کدام از دستگاه‌ها باید در نابودی این ویروس منحوس در استان قم سهمی داشته باشند، افزود: فرمانداری قم نیز در راستای اجرای مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا استان قم و همزمان با عید سعید فطر اعتبار خرید دو دستگاه خودرو یخچال دار چهار تنی مجهز به تجهیزات پیشرفته حمل واکسن را با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال به مرکز بهداشت استان پرداخت کرد.

وی با تاکید بر اهمیت تزریق واکسن در بین روستاییان و تسریع در حمل واکسن در سطح شهرستان قم که از این پس با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت، ادامه داد: ان شاالله استان قم همانند دوره‌های قبل در اجرای واکسیناسیون هم با همکاری خوب مردم و مسئولان به سوی ریشه کنی این ویروس گام خواهد برداشت.

حیدری افزود: با تجهیز ناوگان حمل و توزیع واکسن در سطح استان قم، مشکلات و موانع بسیاری از برنامه واکسیناسیون و ایمن سازی همگانی جامعه به ویژه واکسیناسیون کرونا رفع خواهد شد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید