کد خبر: 340326
۰
۰
نسخه چاپی

الحاق شهرستان های جدید به قم تغییری در روند انتخابات ایجاد نمیکند

به گزارش قم پرس مرتضی حیدری بعد از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه بعد از روند بررسی ثبت نام نامزدهای شوراهای شهر توسط هیئت نظارت شهرستان، نتایج بررسی‌ها به هیئت نظارت استان ابلاغ شده است، گفت: صلاحیت یا عدم صلاحیت داوطلبان از طریق پیامک به آنها در روزهای گذشته اعلام شده است و افرادی که تأیید نشده بودند برای اعتراض نیز از فرصت کافی برخوردار بوده‌اند.

فرماندار شهرستان قم با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود ۲۲ هزار نفر عهده دار برگزاری انتخابات در استان قم باشند، افزود: اضافه شدن دو شهرستان به استان قم تغییری در روند برگزاری انتخابات به وجود نخواهد آورد.

وی با تأکید بر اینکه در استان قم ۱۱۷ صندوق برای برادران و ۱۱۹ صندوق نیز برای خواهران پیش بینی شده تا رأی خود را بر درون صندوق‌ها بیاندازند، ادامه داد: ۳۶۸ صندوق مشترک برادران و خواهران نیز وجود دارد.

حیدری با بیان اینکه مجموعاً ۶۰۴ صندوق برای رأی گیری در استان قم وجود دارد که با توجه به شرایط کنونی تعداد صندوق‌ها نیز این دوره افزایش داشته است، گفت: امیدوارم مردم همیشه در صحنه و انقلابی قم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حضور حداکثری در انتخابات، بار دیگر شکوه و عظمت ایرانیان را به جهانیان ثابت کنند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید