کد خبر: 342255
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

مشکل تیم ملی بحرین مقابل ایران از نگاه روزنامه الوطن/ انسجام نبود

به گزارش قم پرس تیم ملی فوتبال بحرین در دیدار برگشت مقابل ایران در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا شب گذشته با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شد. با این باخت، جایگاه بحرین برای صعود به دور بعد به خطر افتاد و در جدول رده بندی گروه C، به رده سوم سقوط کرد.

روزنامه «الوطن» بحرین در گزارشی به بررسی این مسابقه پرداخت و عنوان کرد کار بحرین در مسابقات انتخابی جام جهانی و جام ملت‌ها با این باخت دشوار شد.

این روزنامه در بخشی از گزارش خود آورده است: «بحرین به دلیل ترکیبی که سوزا سرمربی تیم انتخاب کرده بود نتوانست عملکرد لازم و مدنظر را ارائه بدهد و در نیمه دوم مسابقه سه گل در دقایق ۵۳ و ۶۰ توسط سردار آزمون و در دقیقه ۷۹ توسط مهدی طارمی دریافت کرد. با این باخت، موقعیت بحرین در رقابت برای صعود به مرحله سوم انتخابی جام جهانی با سقوط به رده سوم جدول با ۱۲ امتیاز، متزلزل و نامناسب شد.»

الوطن سپس به برنامه‌های بحرین و تلاش ایران برای گلزنی اشاره کرده و نوشته است: «در نیمه نخست شاهد عقب نشینی نسبی بحرین در زمین خود بودیم. بحرین سعی داشت فضاهای بازیکنان ایران را ببندد. این تیم به خصوص در خط دفاعی دچار اشتباهاتی شد و سیدمحمد جعفر، دروازه خود را در سه فرصت جدی نجات داد.»

این روزنامه بحرینی در بخش دیگری از مطلب خود به مشکلات بحرین در نیمه دوم اشاره کرده است: «در نیمه دوم، الاحمر (بحرین) از افت عملکرد به ویژه در خط دفاع و هافبک و ناکارآمدی در خط حمله رنج برد که باعث شد از عمق دفاع در دقیقه ۵۳ ایران به گل برسد. اشتباه دفاعی در گل دوم و سوم در دقایق ۶۰ و ۷۹ تکرار شد. سرمربی بحرین سعی کرد از تمام کارتهایش استفاده کند زیرا او دو بازیکن را تعویض کرد و به دنبال آن دو تغییر دیگر انجام شد با این حال این تغییرات عملکرد تیم را که از عدم انسجام و کارآمدی خطوط بسیار رنج می‌برد، تغییر نداد. از طرف دیگر ایران در نیمه دم پیشرفت چشمگیری داشت و موفق به زدن سه گل شد.»

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس