کد خبر: 342256
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

گربه سیاه تیم ملی ایران را شکست دادیم/ از یک اتفاق ناراحت هستم

به گزارش قم پرس دیدار برگشت تیم‌های ملی فوتبال ایران و بحرین با تصمیم مغرضانه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دومین بار در منامه برگزار شد که این دیدار با برتری ۳ بر صفر ایران به پایان رسید. سردار آزمون ۵۴ و ۶۱ و مهدی طارمی ۷۹ برای ایران گل زدند.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری بعد از دیدار ایران و بحرین در خصوص این سوال که گل اول ایران در شرایط مشکوک به آفساید به ثمر رسید، گل‌هایی که زدید بازیکن محور بود و تاکتیک خاصی از تیم ایران ندیدیم، گفت: ما سه گل در این دیدار به ثمر رساندیم و کیفیت خود را نشان دادیم. حتی اگر یک گل از آن کم کنیم، باز هم دو گل دیگر به ثمر رساندیم.

وی در ادامه در خصوص اینکه داوری این بازی مشکل نداشت، گفت:خیر. به هرحال نمایندگان داوری از AFC هستند و ما آنچه که می‌خواستیم از لحاظ تاکتیکی اجرا کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که تاکتیک تیم ملی ایران چه بود، گفت: تاکتیکی که انتخاب کردیم، نتیجه اش این بود که سه بر صفر این دیدار را برده و از این پیروزی احساس غرور می‌کنیم.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که انتظار چنین بازی را داشتید؟ گفت: قبلاً هم گفته بودم که تیم بحرین قابل احترام است و ما تلاش خیلی زیادی کردیم که برای دیدار آماده شویم. نباید فراموش کنیم که تیم ملی ایران در رده بندی فیفا در جایگاه خوبی قرار دارد و تیم قابل احترامی است.

سرمربی تیم ملی فوتبال در ادامه درباره این سوال که تفاوت بین نیمه اول و دوم چیست؟ افزود: در نیمه اول در بازی سازی کمی مشکل داشتیم. در نیمه دوم سعی کردیم با آوردن سامان قدوس کنترل میانه زمین را نگه داریم. چرا که سامان قدوس بازیکنی است که توپ را نگه می‌دارد و با مکثی که ایجاد می‌کند، بازی را آرام و در بازی سازی به ما خیلی کمک کرد. در نیمه اول دفاع‌ها توپ‌های بی هدف و بلند می‌زدند که ما این را نمی‌خواستیم. در بازی سازی کمی مشکل داشتیم.

وی درباره تفاوت بازی ایران و هنگ کنگ و برد دلچسب برابر بحرین گفت: سبک بازی ما کاملاً متفاوت از بازی برابر هنگ کنگ بود و از قبل آماده این بازی بودیم و اینکه امروز را ترجیح می‌دهم از بردی تاریخی که به دست آوردم، لذت ببرم. برای اولین بار گربه سیاه تاریخ فوتبال ایران را در خاک خودش شکست دادیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال در پایان در خصوص بازی برابر کامبوج گفت: از فردا تمرکزما ن برای بازی مقابل تیم کامبوج خواهد بود.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس