کد خبر: 342385
۰
۰
نسخه چاپی

کمک جریان نفاق به دشمنان در تشدید تحریم‌های ظالمانه علیه مردم

به گزارش قم پرس حجت الاسلام مهدی رجایی نیا پیش از ظهر چهارشنبه، با برشمردن تهدیدات و فرصت‌های پیش روی نظام جمهوری اسلامی گفت: در شرایط کنونی که کشور در برابر فرصت‌ها و چالش‌های زیادی قرار دارد، حضور باشکوه مردم در صحنه انتخابات و انتخاب یک فرد انقلابی، می‌تواند تهدیدات دشمنان قسم خورده نظام را به فرصتی برای شکوفایی کشور تبدیل کند، بر همین اساس، انتخابات ۲۸ خرداد از نظر حساسیت‌های داخلی و بین‌المللی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب خواهد بود.

رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس با اشاره به اینکه مردم با حضور خود در صحنه به جریان اصیل انقلاب توجه کنند، افزود: اگر به جریان اصیل انقلاب توجه نشود و ما با انتخاب نادرست، کشور را در مسیر غلط هدایت کنیم، پیش بینی این است که ظرف چند سال آینده، خطرات مهمی کشور را تهدید کند و فرصت‌های اساسی نیز از بین خواهد رفت.

استاد اقتصاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: تحریم‌های اقتصادی دشمنان یکی از تهدیداتی است که نظام با آن مواجه است، ما در گذشته تجربه جنگ نظامی و فرهنگی را داشتیم ولی در دوره معاصر، دشمنان جنگ اقتصادی را علیه کشور و مردم ایران به راه انداختند که شاه بیت آن، تحریم‌های اقتصادی است.

مهدی رجایی نیا با اشاره به تمرکز تحریم‌های دشمنان بر نفت و نظام بانکی گفت: از آنجا که اقتصاد ایران وابسته به نفت است، همین مسئله به پاشنه آشیل تحریم‌ها تبدیل شده است و از سوی دیگر نیز از آنجا که تحریم‌های بانکی می‌تواند روی تجارت خارجی ما تأثیرگذار باشد، آنها بانک‌ها را نیز تحریم کردند.

رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس افزود: متأسفانه جریان نفاق و نفوذ راه‌های دور زدن تحریم‌ها را در اختیار دشمنان قرار دادند و سعی کردند روزنه‌ها را مسدود کنند، و به دشمنان در فشار حداکثری و تشدید تحریم‌های ظالمانه کمک کردند.

مهدی رجایی نیا با بیان اینکه مردم با حضور خود در صحنه انتخابات و انتخاب یک فرد صالح، این تهدید را به فرصت تبدیل خواهند کرد، تصریح کرد: فرد صالح منتخب مردم، باید منافذ نفوذ جریان نفاق را در عرصه مدیریت کشور شناسایی و با آن برخورد کند.

وی روحیه جهادی، عشق و علاقه مردم به انقلاب، نیروهای انسانی نخبه و با تجربه، منابع طبیعی سرشار را از فرصت‌های کشور عنوان کرد و گفت: اگر ما در جنگ اقتصادی شکست بخوریم عوامل قدرت خود را از جمله قدرت تأثیرگذاری منطقه‌ای، قدرت دفاعی، اعتماد عمومی مردم به حاکمیت از دست خواهیم داد،

استاد اقتصاد حوزه و دانشگاه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و ظرفیت‌های مهم کشور، ادامه داد: امروزه منابع انسانی علمی و نخبه در اختیار کشور است و اگر ما در این دوره نتوانیم از این ظرفیت انسانی استفاده کنیم این فرصت از بین خواهد رفت.

رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس تصریح کرد: آبشخور جریان‌های فکری کشور مشخص است، و نگاه‌ها و رویکردهای آنان در مناظره‌ها مشخص شده است، مردم باید آگاهانه عمل کنند و در دام فریب غرب نیفتند و اگر به وعده‌های پوچ و توخالی دشمنان توجه نمایند و به جریان اصیل انقلاب توجه نکنند، ظرف چند سال آینده خطرات مهمی کشور را تهدید کند و فرصت‌های اساسی نیز از بین خواهد رفت.

مهدی رجایی افزود: اگر دشمنان ببیند یک فرد با پشتوانه جریان اصیل انقلابی سرکار آمده است، با ما مذاکره جدی تری خواهند داشت و ما در مذاکرات موفق تر خواهیم بود ولی اگر جریان غرب گرا با رویکرد وابستگی به غرب حاکم شود، فرصت‌های تاریخی را از دست خواهند رفت و فشار دشمنان نیز بیشتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: مردم برای حمایت از جریان انقلابی حضور باشکوه داشته باشند زیرا وضعیت کشور بسیار حساس و این انتخابات نقطه عطف انقلاب اسلامی است.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید