کد خبر: 342427
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

سخت‌ترین گروه را داشتیم/ از عقب نشینی تیم ملی عصبانی شدم

به گزارش قم پرس دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق که منجر به صدرنشینی این تیم در گروه C و صعود به دور نهایی انتخابی جام جهانی قطر شد، گفت: من در نخستین کنفرانس خبری خودم در اینجا (بحرین) گفتم که در گروه خیلی سختی حضور داریم و باید چهار بازی خود را ببریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره روند صعود این تیم به مرحله نهایی به عنوان صدرنشین افزود: فشار چهار بازی که باید حتماً از آنها برنده بیرون می‌آمدیم کار ما را سخت‌تر هم کرد.

اسکوچیچ خاطرنشان کرد: در این آب و هوا (در کشور بحرین) بر عکس بقیه تیم‌های گروه که سه بازی انجام می‌دادند چهار بازی داشتیم و این مشکل را دو چندان سخت‌تر می‌کرد.

او درباره پیروزی مقابل عراق تصریح کرد: از بازیکنانم که دور از هیجانات و با بازی منطقی موفق شدند، تشکر می‌کنم. قبل از بازی هم از آنها خواستم دور از احساسات بازی کنند. به خاطر تلاش آنها که در این شرایط سخت سربلند بیرون آمدند، تبریک می گویم. در بازی‌هایی به این شکل، خیلی سخت است دور از هیجان بازی کنیم.

اسکوچیچ تاکید کرد: نیمه اول بازی ما بهتر بود و در نیمه دوم ریتم هماهنگی ما از کار افتاد اما موقعیت‌های بیشتری را در همان ۴۵ دقیقه دوم داشتیم. استحقاق برد مقابل عراق را داشتیم. در مجموع از اینکه در کنار بازیکنان ایران هستم به خودم افتخار می‌کنم و خوشحالم مربی تیم ملی ایران هستم.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که «نظرتان درباره کسب اولین برد مقابل عراق پس از سال‌ها و اینکه نگران رویارویی بعدی با این تیم نیستید؟» گفت: احترام زیادی برای تیم عراق قائل هستیم. در دور بعدی رقابت‌ها با تیم‌های قوی روبرو می‌شویم که اگر عراق هم جزو آنها باشد باید خیلی آماده باشیم.

سرمربی تیم ملی ایران درباره اینکه آیا عراق بازی پر تنشی داشت و شما توانستید مدیریت روی بازی داشته باشید، تصریح کرد: نیمه اول مسلط بودیم و پس از گلی که زدیم عقب نشینی کردیم که همین باعث عصبانیت من هم شد. در نیمه دوم خیلی خوب نبودیم اما فراموش نکنید این بازی‌ها شیوه حذفی داشت و فرصتی برای لغزش نداشتیم.

او سپس درباره رکورد شکنی های مختلف با تیم ملی ایران در قامت سرمربی تاکید کرد: رکورد جالب و خوبی بود اما مهم‌تر این بود که به دور بعد صعود کنیم.

اسکوچیچ در پایان درباره قرعه سخت تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: اینقدر سرم به خاطر بازی‌ها شلوغ و تمرکزم روی نتایج بود فرصت نکردم بقیه گروه‌ها را آنالیز کنم. اینکه بحرین توانست میزبان شود کار را برای ما سخت‌تر کرد. به هر حال در گروهی که تیم‌های عراق و بحرین حضور دارند کار سخت است.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس