کد خبر: 342448
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

واگذاری سرخابی ها شعار شده است/مدعی جدید برای درفشی فر

محمد مهدی فروردین در حاشیه سفر به شهرستان آمل درگفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه واگذاری دو باشگاه دولتی پرسپولیس و استقلال شعار بوده است، گفت: واگذاری زمانی می‌توانیم دنبال کنیم که شفافیت باشد که متأسفانه این وضعیت اکنون درعمل برای دو باشگاه پرسپولیس واستقلال دیده نمی‌شود.

وی افزود: حتی در اوایل کار مجلس فعلی به وزیر ورزش وجوانان اعلام کردم که می‌خواهید برای دو باشگاه چه اقدام انجام دهید زیرا کل ورزش کشور را خلاصه کردید در فوتبال و فوتبال هم شده دو باشگاه پرسپولیس واستقلال.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس ادامه داد، جالب این هست که مدیران دو باشگاه نیز از ابتدا تاکنون راضی به این امر نبودند و این یعنی که هیچ برنامه‌ای نداریم.

وی گفت: واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با رعایت تمام الزامات و مقررات قانونی آن به دو مجموعه پیشکسوتان دو باشگاه را که صاحبان اصلی ومتولیان آن هستند ودلسوزتر از نهاد دولتی می‌توانند مدیریت وکارها را هدفمند پیش ببرند، گفت، قطعاً طرفداران میلیونی دو باشگاه نیز از این اقدام خرسند وحمایت خواهند کرد.

مدعی جدید برای درفشی فر

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اینکه در خصوص شفاف نبودن مسئولان ورزش کشور به پیدا شدن مدعی جدید برای ورزشگاه قدیمی درفشی فر اشاره کرد و گفت، متأسفانه چند روز پیش گزارش دادند که مدعی جدید برای این ورزشگاه پیدا شده ومالک هم سند ومدرک معتبر ارائه کرده ومدعی شده که درفشی فر مال آنها است.

فروردین گفت، که بعد آقای وزیرمدعی می‌شود که ما می‌خواهیم خصوصی سازی انجام بدهیم، مگرامکانش هست، اصلاً امکان ندارد.

وی ادامه داد، با توجه به شرایط موجود دراین دولت هیچ اقدام عملی برای واگذاری دو باشگاه پرسپولیس واستقلال صورت نخواهد گرفت و انشاله وقطعا دردولت بعدی شرایط جدید بررسی خواهد شد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس