کد خبر: 342464
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

اقدام غیراخلاقی مسافر برای تصاحب صندلی در مترو!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید یکی از زشت‌ترین تصاویری که می‌توان در یک شهر دید هجوم مسافران برای تصاحب صندلی‌ قطار باشد. صحنه‌ای که نشان از فرهنگ ضعیفی می‌دهد که راه رسیدن به جامعه آرمانی را ﺑﯿﺶ از ﻫﺮ زﻣﺎن دﯾﮕﺮی ﺳﺨﺖ و دور می‌نمایاند.

اما ویدئویی که به تازگی تبدیل به ویدئویی داغ شده اقدام غیراخلاقی یک مسافر در تصاحب صندلی دیگران در یکی از قطار‌های هند را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این مرد جوان در حالی که در یک واگن قطار در مقابل تعدادی مسافر ایستاده ناگهان با ایجاد صدایی عجیب خود را مانند فردی که دچار برق گرفتگی شده باشد لرزانده و با ترساندن مسافران موجب فراری شدن آن‌ها می‌شود. او لحظاتی بعد با تکرار این عمل چنین وانمود می‌کند که بدحال است و سپس اقدام به نشستن روی صندلی می‌کند. این اتفاق در یکی از ایستگاه‌های قطار در ایالت بیهار (بهار) هند رخ داد.

انتشار این ویدئو با بازخورد متفاوت کاربران همراه بود. در حالی که برخی اقدام این مرد را جالب توصیف کردند، برخی نیز این عمل را اقدامی غیراخلاقی برای تصاحب صندلی دیگران دانستند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «احتیاج به چنین فیلم هندی‌ای نبود، شاید اگر خیلی محترمانه از یکی از بانوان درخواست می‌کرد، او از جایش بلند می‌شد و صندلی خود را به این مرد می‌داد.»

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس