کد خبر: 342474
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

لحظارت حساس به خوبی عمل نکردیم/آینده روشن در انتظار هندبال

امیر فرهادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، گفت: به عقیده بسیاری از کارشناسان، گروه تیم ما گروه مرگ است و تیم شهید شاملی در سه بازی گذشته بسیار روان و جنگنده ظاهر شد و اگر در لحظه‌های حساس بازی، بچه‌ها در ضربات آخر دقت بیشتری می‌کردند، نتایج دیگری رقم می‌خورد.

وی افزود: پیش از آغاز رقابت‌ها با انجام پنج مرحله اردو آماده کسب نتایج خوب در نخستین تجربه آسیایی خود بودیم اما مصدومیت مجتبی کرمیان یکی از ارکان اصلی تیم در بازی دوستانه مقابل مس کرمان، از لحاظ فنی و روحی بر روی تیم ما تأثیر منفی گذاشت و همچنین نتوانستیم از سه بازیکن کمکی شامل دو لژیونر شاغل در اروپا و یک بازیکن فرانسوی که قرار بود به ما اضافه شوند استفاده کنیم و با ۱۴ بازیکن عازم این مسابقات شدیم در حالی که بیشتر تیم‌های آسیایی از بازیکنان سطح یک اروپایی بهره می‌برند.

سرپرست تیم شهید شاملی همچنین با اشاره به تجربه گرانبهایی که از مسابقات آسیایی بدست آمد بیان داشت: حضور در جام باشگاه‌های آسیا تجربه ارزنده‌ای بود تا از این پس در تورنومنت های آسیایی با دیدی بازتر و عملکردی بهتر ظاهر شویم.

تیم هندبال شهید شاملی کازرون در گروه یک جام باشگاه‌های آسیا در جده عربستان، پس از قبول سه شکست مقابل تیم‌هایی از عربستان، کویت و بحرین، در آخرین دیدار گروهی خود روز پنجشنبه به مصاف تیم العربی قطر می‌رود.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس