کد خبر: 342492
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

تبلیغات سیاسی و قمار در یوتیوب ممنوع شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت، در پلتفرم یوتیوب انواع خاصی از تبلیغات که در بالای صفحه اصلی نشان داده می‌شد که از این به بعد مجاز نخواهد بود. تبلیغاتی از جمله تبلیغات خاص سیاسی و همچنین تبلیغات مربوط به قمار، الکل و مواد مخدر، اکنون دیگر در تبلیغات بالای صفحه اصلی یوتیوب، نمایش داده نخواهد شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که تبلیغاتی را که به قمار آنلاین، قمار آفلاین یا بازی‌های کازینویی اشاره دارند را دیگر در بالای صفحه اصلی یوتیوب مشاهده نخواهید کرد. همچنین تبلیغاتی که کاندیدای سیاسی را تایید می‌کند نیز نمایش داده نخواهد شد.

ممکن است آگهی‌های مربوط به مسائل سیاسی هنوز در بخش تبلیغ وجود داشته باشد، چون بنابر اعلام یوتیوب آن‌ها به صورت موردی بررسی می‌شوند. البته خط مشی به روز شده بلافاصله اجرا می‌شود.

ممنوع شدن تبلیغات سیاسی و قمار در صفحه اصلی یوتیوب

تغییر مدل رزرو تبلیغات در یوتیوب

صفحه اصلی یوتیوب یکی از پربازدیدترین صفحات وب در جهان است و یکی از مکان‌های خوب برای تبلیغ املاک و مستغلات است. وضعیت یوتیوب از اینکه به آن‌ها اجازه بدهد یک روز کامل عنوان اصلی را بدست آورند، تغییر کرده و در عوض به یک مدل هدفمند برای آن بخش از تبلیغات روی آورده است. کمپین انتخاباتی مجدد دونالد ترامپ، این بخش تبلیغات را در روز انتخابات در ماه نوامبر، قبل از اینکه این تغییر ایجاد شود، خریداری کرد.

گوگل به رویترز گفت: "ما به طور مرتب الزامات تبلیغاتی خود را بررسی می‌کنیم تا اطمینان حاصل شود که نیاز تبلیغ کنندگان و کاربران را متعادل می‌کند. ما معتقدیم که این بروزرسانی بر اساس تغییراتی است که ما سال گذشته در روند رزرواسیون masthead ایجاد کردیم و به تجربه بهتری برای کاربران منجر می‌شود. "

گوگل بعد از اتمام رای گیری در روز انتخابات، همه تبلیغات سیاسی را موقتاً متوقف کرد و حدود یک ماه پس از شورش ژانویه در کنگره، تبلیغات را به حالت قبل برگرداند.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس