کد خبر: 342498
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

مجمع ناشران دفاع مقدس ودبیرکل نهادکتابخانه‌های عمومی بیانیه دادند

به گزارش قم پرس، مجمع ناشران دفاع مقدس طی بیانیه ای از مردم دعوت کرد در انتخابات ۲۸ خرداد ماه شرکت کنند. متن بیانیه به شرح زیر است؛

ملت شریف ایران
امروز می‌توان سرنوشت را از سر، نوشت.
می‌توان وضعیت موجود را در مسیر وضعیت مطلوب قرار داد.
این فقط با رأی ما امکان پذیر است.
ما می‌توانیم با یک انتخاب صحیح، دولتی صادق الوعد، کارآمد، متعهد و فراجناح در مصدر امور قرار دهیم. دولتی برای ایران قوی.
دولتی که قدر بداند جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهیدان در خون غلتیده‌ی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان مرزهای وسیع مقاومت اسلامی را؛
دولتی که نتواند تحمل کند رنج معیشت مردم را، درد تبعیض و بی‌عدالتی و فساد را؛ دولتی در طراز انقلاب و شأن و منزلت ملت بزرگ ایران و دغدغه‌های به حق ایشان.

مجمع ناشران دفاع مقدس، همگام با شما مردم عزتمند ایران عزیز، به توفیق الهی در محضر حضرت ولی عصر (عج)، با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، شهیدان انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، بار دیگر تجدید پیمان کرده و با شرکت در انتخابات سرنوشت ساز، حرکت به سمت مطلوب را رقم خواهد زد.
یاعلی

همچنین علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با صدور پیامی ضمن دعوت کتابداران، کارکنان و اعضای کتابخانه های عمومی کشور به حضور در انتخابات ۲۸ خردادماه، حل مشکلات کشور را ورود مجموعه ای تازه نفس و پرانگیزه به دستگاه اجرایی کشور دانست.

مجمع ناشران دفاع مقدس ودبیرکل نهادکتابخانه های عمومی بیانیه دادند

متن پیام علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد به این شرح است:

به نام آنکه جان را حکمت آموخت

به لطف عنایت الهی و به کوری چشم بدخواهان این دین و آیین و سرزمین، نظام جمهوری اسلامی ایران روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ سیزدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری خود را برگزار خواهد کرد.

ملت بصیر و آگاه ایران صرف نظر از تمامی اختلاف سلیقه ها و تعدد آراء و نظرات، در یک موضوع وحدت نظر دارند و آن دوست داشتن و مهرورزی به این سرزمین و مهد تمدن و فرهنگ و ادب است.

حل مشکلات فراوان و متعدد که بعضی ناشی از کین توزی دشمنان تحریم‌گر، و برخی ناشی از بلایای طبیعی و شیوع بیماری، و بعضی نیز ناشی از کم‌کاری ها و عدم شناخت اولویت‌ها و در یک کلام عدم کارآیی‌ها است، تنها یک راه دارد و آن شرکت در انتخابات برای نوسازی و ورود مجموعه ای تازه نفس و پرانگیزه به دستگاه اجرایی کشور است.

از کتابداران و کارکنان و اعضای کتابخانه های عمومی کشور دعوت می کنم تا نسبت به احقاق حق و ادای تکلیف خود در انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و روستا، میان دوره ای مجلس خبرگان و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی شرکت کنند و همچون گذشته حافظ ایران عزیز باشند. ان شاء الله

و من الله التوفیق

علیرضا مختارپور

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس