کد خبر: 342502
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

فوتبال مثل همیشه عامل شادی مردم شد/ احساس تنهایی نکردیم

به گزارش قم پرس مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از تیم ملی فوتبال در سالن همایش‌های صدا و سیما اظهار داشت: تبریک می‌گویم به ملت قهرمان ایران، اعضای تیم ملی، ریاست فدراسیون، کادر مربیگری به خصوص اسکوچیچ و همه عزیزانی که در این موفقیت نقش داشتند. حق این تیم بود که این پیروزی‌های بزرگ نصیبش شود. اگر در همین بازی‌های بحرین نمی‌توانستیم صعود کنیم علاوه بر اینکه یک نسل ارزشمند فوتبال مان می‌سوخت، یک حسرت وسیع و گسترده بین نوجوانان و جوانان ما باقی می‌ماند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه این اتفاق افتاد و دوستان به خصوص شخص عزیزی خادم می‌دانند از زمانی که ایشان منصوب شدند بیش از ۱۰ جلسه داشتیم که چه تدابیری را اتخاذ کنیم تا از این مسابقات سربلند بیرون بیاییم.

سلطانی فر تصریح کرد: اتفاق بدی که در این مسیر افتاد، AFC که ریاستش دست یک فرد بحرینی هست به دلایل مختلف از جمله کرونا و تحریم اقتصادی، بازی‌ها را در بحرین برگزار کرد؛ در حالی که می‌شد بازی‌ها را به یک کشور ثالث ببرند. ما می‌دانستیم همه چیز طوری چیده و برنامه‌ریزی می‌شود که بحرین صعود کند.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان ساخت: اراده بچه‌های ما خیلی خوب بود. بازیکنانی که اکثرشان بهترین‌های آسیا هستند و یقین داشتیم اگر مشکلی ایجاد نشود می‌توانیم سربلند بیرون بیاییم. حال که این اتفاق افتاده به تک تک شما خسته نباشید می‌گویم.

وی بیان داشت: ملت در حافظه شان دارند که در سه چهار سال اخیر کارنامه فوتبال کشور بسیار روشن است. در مسابقات مقدماتی ۲۰۱۸ اولین تیم بعد از میزبان بودیم که به جام جهانی راه یافتیم و در گروه مرگ قرار گرفتیم و بهترین نتایج را گرفتیم و چیزی نمانده بود به مرحله بعدی صعود کنیم. همچنین در سالهای اخیر دو بار یک تیم باشگاهی مان به فینال رسید.

سلطانی فر یادآور شد: یک ماه پیش هم ۳ تیم از ۴ تیم باشگاهی ما از گروه خود صعود کردند و از ۸ تیم ۳ تیم ایرانی هستند و این اتفاق هم بزرگ بود.

وزیر ورزش تاکید کرد: من یقین دارم مسابقات مرحله بعدی سخت‌تر است و حریفان بزرگ‌تر و قدر تر و با برنامه تر هستند؛ اما این فدراسیون و این مجموعه در کنار مردم ایران با برنامه‌ریزی که انجام می‌شود گلیم خودش را از آب بیرون خواهد کشید.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: از دکتر نوبخت تشکر ویژه‌ای دارم که در شرایط سختی آمدند و کمک کردند و همچنین از دکتر علی عسگری و آقای فروغی که باعث شد ما و تیم احساس تنهایی نکنیم. امیدوارم همانطور که در گذشته موجبات شادی مردم را فراهم کردیم، در آینده هم این اتفاقات بیفتد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس