کد خبر: 342515
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

پویش رادیو سلامت برای واکسن ایرانی

به گزارش قم پرس به نقل از فضای مجازی رادیو سلامت، این شبکه رادیویی با هدف ارتقای دانش مردم در حوزه سلامت و واکسیناسیون ایرانی اقدام به برگزاری این دو پویش کرده است.

رادیو سلامت در راستای ماموریتی که برایش تعریف شده در مناسبت‌های مختلف، پویش‌هایی را برگزار می‌کند و حالا با دو پویش ملی توانایی ملی واکسن ایرانی و دستاورد علمی واکسن ایرانی وارد میدان شده است.

این دو پویش همچون پویش‌های قبلی به همت گروه فضای مجازی رادیو سلامت برگزار می‌شود و مردم می‌توانند با پیوستن به این پویش، عکس‌هایی مرتبط به این پویش را به شماره ۰۹۰۵۳۹۷۵۷۴۰ ارسال کنند. همچنین علاقه مندان می‌توانند به صفحه فضای مجازی رادیو سلامت به نشانی @radiosalamat مراجعه کنند.

رادیو سلامت به عنوان یکی از شبکه‌های تخصصی معاونت صدا با شیوع این ویروس و قبل از آمدن به ایران در قالب برنامه‌های متفاوت، اطلاع رسانی و افزایش دانش جامعه را به عنوان اولویت اصلی در دستور کار خود قرار داد تا مردم نسبت به این ویروس که احتمال اپیدمی جهانی آن وجود داشت بدون آنکه وحشت‌زده شوند و رفتارهای هیجانی نشان بدهند به تغییر سبک زندگی توجه کنند و راه‌های پیشگیری در مواجهه با کووید ۱۹ را بدانند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس