تعداد بیماران کرونایی بستری در گیلان به ۵۰۰ نفر نزدیک می شود

به گزارش قم پرس آبتین حیدرزاده ظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: هر روز شاهد افزایش تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی استان هستیم.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۱۱۵ بیمار جدید نیازمند به بستری در بیمارستان‌های شناسایی شدند، افزود: مجموع بیماران کرونایی استان به ۵۰۰ نفر نزدیک شده است و در حال حاضر ۴۸۸ بیمار کرونایی بستری هستند.

حیدرزاده با اشاره به اینکه از این تعداد بیمار ۸۳ نفر در بخش مراقب‌های ویژه بستری هستند، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته چهار بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به افزایش هر روزه تعداد بیماران کرونایی در گیلان، از شهروندان درخواست کرد با رعایت شیوه‌های نامه‌های بهداشتی از شیوع بیشتر این بیمار کشنده جلوگیری کنند.

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان به آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی در استان اشاره و اضافه کرد: بر اساس آخرین اعلام‌های وزارت بهداشت تعداد شهرهای قرمز استان همچنان همان پنج شهر آستارا، رودسر، رودبار، انزلی و رشت است.

وی با اشاره به افزایش تعداد شهرهای نارنجی استان گیلان، گفت: در حال حاضر تالش، ماسال، لاهیجان، سیاهکل، صومعه سرا، فومن، آستانه اشرفیه در وضعیت نارنجی و سه شهرستان لنگرود، شفت و رضوانشهر و املش در وضعیت زرد قرار دارند.

حیدرزاده به شناسایی چند مورد کرونا دلتا در شهرهای قرمز استان اشاره و با بیان اینکه متأسفانه یکی از عوامل حضور مسافران در گیلان است، تأکید کرد: هموطنان مسافرت خود را به زمان دیگری موکول کنند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید