کد خبر: 345687
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

مشکلات استقلال پشت برد دربی پنهان نشود/ پنالتی شانسی نیست

محمد نوری در خصوص پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس در دربی ۹۶ اظهار داشت: در مورد مسائل فنی این بازی نمی‌شود خیلی صحبت کرد چون از این نظر بازی پُرباری را شاهد نبودیم و کیفیت هر دو تیم پایین بود. این دیداری بود که هر کدام از دو تیم می‌توانستند برنده آن باشند. استقلال و پرسپولیس ۱۲۰ دقیقه مقابل هم بازی کردند اما به اندازه یک بازی ۱۵ دقیقه‌ای هم موقعیت ایجاد نشد. بازی زیبایی از هیچ‌یک از دو تیم ندیدیم.

وی در ادامه بیان داشت: ضربات پنالتی به هر دو تیم شانس برابر می‌دهد. بر خلاف آنچه که خیلی‌ها می‌گویند ضربات پنالتی شانسی است، من معتقدم این‌طور نیست و تیمی که تمرکز بالاتری داشته باشد در ضربات پنالتی بهتر عمل می‌کند. استقلالی‌ها هم هنگام زدن ضربات پنالتی تمرکز بهتر و بیشتری داشتند.

عضو پیشین کمیته فنی استقلال تصریح کرد: استقلال این روزها تنهاتر از همیشه است. همانطور که می‌بینید فرهاد مجیدی یک تنه بار این تیم را می‌کشد و حتی جور مشکلات مالی باشگاه را هم می‌کشد. تاریخ این روزها را هرگز از یاد نخواهد برد. مجیدی تنهاترین مربی است و این تنهایی را حتی روی نیمکت او هم می‌توان دید.

مشکلات استقلال پشت برد دربی پنهان نشود/ پنالتی شانسی نیست

نوری خاطرنشان کرد: استقلال در شبی پیروز شد که شاید جمعی از به ظاهر استقلالی‌ها هم دوست نداشتند تیمشان پیروز شود. مصلحت و منفعت خیلی‌ها در این بود استقلال در این بازی شکست بخورد که خوشبختانه این اتفاق نیفتاد. آبی پوشان در حالی پیروز این میدان شدند که کمترین حمایت را داشتند.

«به اعضای کادر فنی و بازیکنان استقلال توصیه می‌کنم هوشیار باشند و بدانند که برای این پیروزی به آنها جام نمی‌دهند.» نوری با بیان این مطلب ادامه داد: برای کسب جام حذفی هنوز دو دیدار دیگر باقی است. در جام حذفی گذشته هم همین اتفاق برای ما تکرار شد و با حذف پرسپولیس به فینال رسیدیم، اما حواشی که ایجاد شد باعث شد جام حذفی را از دست بدهیم. لذا باید از حوادث فصل گذشته عبرت گرفته باشیم و اجازه تکرار این اتفاق را در این فصل ندهیم.

مدافع سابق آبی پوشان ضمن ابراز نگرانی و تاسف برای مدافع آسیب دیده آبی پوشان بیان داشت: عارف غلامی یکی از مدافعان خوب استقلال در این فصل بود که امیدوارم هر آسیب دیدگی که برای او پیش آمده در کمترین زمان ممکن برطرف شود و باز هم به میادین فوتبال باز گردد. مصدومیت برای هر بازیکنی تلخ است، به خصوص اگر این مصدومیت بلند مدت باشد.

نوری در ادامه با اشاره به نقش سیاوش یزدانی در خط دفاعی استقلال تصریح کرد: نباید از بازی‌های سیاوش یزدانی به راحتی گذشت. از نظر من یزدانی در حال حاضر بهترین مدافع وسط لیگ ایران است. در ماه‌های اخیر یزدانی تبدیل به نقطه امنی در قلب خط دفاعی شده و ثبات و نظمی که در خط دفاعی به چشم می‌خورد متاثر از حضور این بازیکن می‌باشد.

وی بیان داشت: استقلال در مقطع بسیار حساسی قرار دارد. امیدوارم مشکلات ساختاری و مالی این باشگاه پشت پیروزی‌ها و به خصوص پیروزی در دربی پنهان نشود. این پیروزی‌ها شیرین است اما نباید باعث نادیده گرفتن مشکلات شود. مهم‌ترین مشکل استقلال خزانه خالی و پنجره‌های بسته باشگاه می‌باشد.

مدافع پیشین استقلال در پایان گفت: نمی‌دانم الان متولی این باشگاه کیست و چه کسی قرار است مسائل مالی را حل کند، اما باید در اسرع وقت با این بازیکنان صبور و با غیرت تسویه شود. باید با آنهایی که قراردادشان رو به اتمام است تمدید قرارداد شود و فکری هم به حال نقل و انتقالات کنیم. یادمان نرود که کمتر از دو ماه دیگر باید در دیداری حساس آسیایی به مصاف الهلال برویم.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس