کد خبر: 345735
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

استقلال نباید در بادِ بُردن پرسپولیس بخوابد/حالا نوبت مسئولان است

حسین فرزامی در مورد پیروزی استقلال در ضربات پنالتی در برابر پرسپولیس در دربی نود و ششم گفت: استقلال و پرسپولیس شروع خوبی نداشتند. هر دو بسیار محتاط بازی را آغاز کرده و در نیمه اول یک بازی کسل کننده از هر دو تیم شاهد بودیم.

این پیشکسوت ادامه داد: در نیمه دوم شرایط بازی کمی فرق کرد. دو تیم مترصد این بودند تا بتوانند از یک موقعیت به دست آمده استفاده کرده و دروازه حریف را باز و در لاک دفاعی فرو بروند. البته سرمربیان دو تیم تغییراتی را هم در ترکیب و تاکتیک خود به وجود آوردند تا بتوانند از این راه به گل دست پیدا کرده و در ۹۰ دقیقه به پیروزی برسند اما این اتفاق هم رخ نداد، اگر چه یک بار تیر دروازه استقلال را نجات داد و دو بار هم عکس العمل لک و مدافعان این تیم باعث شد دروازه قرمزها باز نشود.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در ادامه گفت: در ۳۰ دقیقه وقت اضافه دو تیم تلاش زیادی برای گل زدن کردند اما باز هم برای هر دو تیم توفیقی حاصل نشد و دیدیم که در دقایق پایانی دو وقت اضافه، بازیکنان فقط به پاسکاری پرداخته و حریف هیچ میلی به تهاجم نداشت زیرا می ترسید در اثر یک ضد حمله دروازه اش باز شود.

وی تصریح کرد: یکی از دلایل موفقیت استقلال در این روزهای بحرانی و شرایط بدی که آبی ها داشتند، وحدت و همدلی بود که بین بازیکنان به وجود آمد. آنها شرایط سخت را کاملا درک کرده و با تمام وجود برای موفقیت استقلال و شاد کردن هواداران بازی کردند و در آخر هم توانستند یک برد خوب را به دست آورده و شادی را در بین هواداران به وجود آورند.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در ادامه تأکید کرد: درست است که آبی ها توانستند این بازی حساس را با پیروزی به پایان برسانند . مطمئنا این دیدار در تاریخ بازی های دو تیم ثبت خواهد شد اما آنها باید از امروز و با شروع تمرینات این بُرد را فراموش کرده و خود را آماده دیدار بعدی جام حذفی کنند. هنوز تا رسیدن به قهرمانی فاصله زیادی مانده، فولاد و گل گهر دو حریف سرسخت استقلال در مرحله بعدی هستند که شاید آبی ها مجبور شوند با یکی از آنها بازی کنند. البته دیدار خیبر خرم آباد و ملوان بندرانزلی هم هنوز برگزار نشده و از آن دو تیم هر کدام ببرند، انگیزه های بالایی خواهند داشت، بنابراین استقلال تا رسیدن به فینال یک بازی سخت در پیش خواهد داشت اما امیدوارم آبی ها بتوانند در جام حذفی به قهرمانی دست پیدا کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حالا نوبت مسئولان استقلال است که تلاش کنند این تیم موفق باشد اگر چه بین مدیران استقلال خصوصا مدیرعامل با کادر فنی و بازیکنان یک فاصله بد به وجود آمده اما مددی باید با تلاش خود این فاصله را کم کرده تا باز هم شاهد یک موفقیت دیگر برای استقلال باشیم.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس