۸۴۵بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی چهارمحال وبختیاری مراجعه کردند

مجید شیرانی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد تاکنون آزمایش ۳۸۶ نفر قطعی مثبت اعلام شده است که ۴۰ نفر نیاز به بستری در مراکز درمانی استان داشتند و ۳۴۶ نفر نیز به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

وی، تعداد بیماران بستری در بخش‌های ویژه کرونا در استان را ۳۴۶ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۲۷۰ نفر مبتلای قطعی به کرونا هستند و بیماران دیگر نیز منتظر جواب آزمایش هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: همچنین ۳۹ بیمار نیز با حال عمومی وخیم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

شیرانی با اشاره به فوت یک بیمار مبتلا به کرونا در طول ۲۴ ساعت گذشته، اظهار داشت: مجموع فوتی‌های ناشی از این ویروس در استان به یک هزار و ۱۸۴ نفر رسید.

وی با ابراز نگرانی نسبت به شدت روند افزایشی شیوع کرونا در استان، افزود: روند افزایش تعداد بیماران در تمامی شهرستان‌های استان گزارش شده است و اگر در رعایت توصیه‌های بهداشتی جدیت بیشتری به کار گرفته نشود با گرفتاری بالایی در موج پنجم کرونا مواجه می‌شویم.

به گزارش ایرنا، هم‌اینک شهرستان‌های شهرکرد، بروجن و فارسان در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر)، شهرستان‌های لردگان، اردل، کیار در وضعیت در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان‌های کوهرنگ، خانمیرزا، بن و سامان در وضعیت زرد (خطر متوسط) شیوع کرونا قرار دارند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید