کد خبر: 346505
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

اپل در آیپد مینی ۶ از نمایشگر mini-LED استفاده می‌ کند

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اپل اینسایدر؛ شایعات بسیاری درباره نسل بعدی کوچکترین تبلت اپل که آیپد مینی نام دارد بیان شده و شایعات دیگری هم درباره اینکه این شرکت قصد دارد در این محصول جزئیات سخت افزاری بهتری را ارائه دهد، منتشر شده است. گزارشی در دیجی تایمز منتشر شده که نشان می‌دهد ممکن است در ششمین نسل از آیپد‌های مینی از صفحه نمایش mini-LED استفاده شود.

استفاده از صفحه نمایش جدید در آیپد مینی

در این گزارش آمده که شرکای این شرکت در تلاش هستند واحد‌های نور پس زمینه این صفحه نمایش را متناسب با نسل بعدی مک بوک پرو و آیپد مینی طراحی و به اپل بدهند. شنیده‌هایی هم درباره اینکه شرکت Radiant Optoelectronics با بهبود و توسعه مشکلات لجستیکی در سه ماه سوم سال جاری میلادی محموله‌هایی از نمایشگر‌های mini-LED را به شرکت اپل تحویل می‌دهد، وجود دارد.

اپل در آیپد مینی ۶ از نمایشگر mini-LED استفاده می‌ کند

نمایشگر‌هایی که از فناوری نور پس زمینه mini-LED استفاده می‌کنند در مقایسه با نمونه‌های معمولی، کنتراست و سطح روشنایی بهتر و بالاتر و همینطور بهبود عمق رنگ‌های تیره را در خودشان دارند. مینگ چی گو، از تحلیلگران شرکت اپل اعلام کرده بود که در آیپد مینی از نمایشگر mini-LED استفاده می‌شود و همین موضوع می‌تواند صحت این گزارش را تایید کند. کارشناسان معتقدند یکی از ویژگی‌های اصلی آیپد مینی نسل بعد استفاده از تراشه A۱۵ است، قرار است این تراشه در اواخر سال جاری میلادی برای اولین بار در سری جدید تلفن‌های اپل یعنی آیفون ۱۳ قرار بگیرد. تراشه A۱۵ با فرآیند ساخت پنج نانومتری پلاس شرکت TSMC طراحی و تولید خواهد شد.

اپل در آیپد مینی ۶ از نمایشگر mini-LED استفاده می‌ کند

آیپد مینی اولین طراحی مجدد از خانواده تبلت‌های شرکت اپل است و ظاهرا این شرکت قصد دارد در راستای بازطراحی محصولاتش، آیپد مینی را به نمایشگر و لبه‌های تخت مجهز کند و همچنین قصد دارد پس از سال‌ها دکمه هوم را حذف کند و حسگر اثر انگشت را در قسمت بالای آیپد و روی دکمه پاور قرار بدهد. همچنین کارشناسان گفته اند ممکن است درگاه USB-C جای درگاه لایتنینگ را بگیرد، اما هنوز مشخص نیست که این درگاه مثل آیپد پرو از استاندارد تاندربولت پشتیبانی می‌کند یا خیر.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس