کد خبر: 346509
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

تبدیل استودیوهای مراکز استان‌ها از اس دی به اچ دی

به گزارش قم پرس، علی عسکری امروز در حاشیه افتتاح چندین طرح بزرگ استودیویی و فنی در صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به ظرفیت‌های فراوان استان‌ها برای تولید محتوا، اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته فعالیت مراکز استانی را به صورت ۲۴ ساعته تبدیل کردیم.

وی با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته و بهره گیری از ظرفیت و توانمندی متخصصان داخلی تولیدات استانی به روز و کیفیت آن نیز افزایش یافته است، گفت: در ابتدای کار تمام استودیوهای پخش و تولید مراکز به صورت اس دی بود.

رئیس سازمان صدا و سیما با تأکید بر اینکه باید ظرفیت‌های پخش و تولید مراکز استانی به صورت اچ دی فراهم شود، ادامه داد: به دنبال این هستیم این ظرفیت در همه مراکز فراهم شود.

عسکری در ادامه به ظرفیت‌های استان گیلان در زمینه تولید محتوا اشاره و اضافه کرد: گیلان از نخستین مراکزی است که تمام چرخه آن به صورت اچ دی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در زمینه برودکست هم امیدواریم با تأمین منابع مورد نیاز بتوانیم همه استان‌ها را به تراز بالا برسانیم تا بتوانند از فن آوری‌های پیشرفته‌تری بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی در زمینه تأمین منابع مالی، افزود: این سازمان علاوه بر بودجه‌های جاری، با کمک‌های مالی به پیشرفته سازی و به روز کردن سامانه‌ها کمک و تلاش کردند تا مرکز گیلان کاملاً نوسازی و پخش آن از اس دی به اچ دی تبدیل شود.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس