کد خبر: 346530
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

اهمیت و نقش پست در روزهای کرونایی

محمد مهدی پیشقدم مدیرکل منطقه پستی جنوب استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر جایگاه پست در جامعه امروز و تصور نبود این شرکت در ایام کرونایی اظهار کرد: اینکه تصور شود روزی پست وجود نداشته باشد، هیچ‌گاه به واقعیت نمی‌رسد و علت آن به صورت واضح در روزهای کرونایی مشخص است.

مدیرکل منطقه پستی جنوب استان تهران افزود: در دنیای امروزی با این همه پیشرفت لحظه‌ای نه تنها پست حذف و یا کمرنگ نشده، بلکه جایگاه و اهمیت وجودی آن روز به روز بیشتر خودنمایی می‌کند و با الکترونیکی شدن اغلب خدمات و حذف مکاتبات نقش پست پررنگ تر شده است.

پیشقدم بیان کرد: در وضعیت کنونی بسیاری از افراد یک خرید و یا سفارش را از منزل انجام می‌دهند و منتظر دریافت بسته درب منزل هستند که این نقش را پست ایفاء می‌کند و به نظر نمی‌رسد که هیچ گاه فرآیندی به جز این موارد بتواند توزیع فیزیکی بسته را در این گستره بزرگ به سرانجام برساند و ارسال و توزیع آن در شرکت پست انجام می‌شود.

او بیان کرد: با ورود ویروس کرونا و ایجاد محدودیت شدید کرونایی، نقش و اهمیت شرکت خدمات رسان و صددرصد دولتی پست بیشتر به نمایش درآمد.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس